בארה"ב ממשיכים להתמוגג מלאו מסי, ששוב סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) תצוגה שסידרה לאינטר מיאמי הזדמנות לזכות בתואר, לאחר הזכייה בגביע הליגות. מיאמי נחלצה מול סינסינטי מפיגור בדרך ל-2:2 בתום 90 דקות, ולאחר 3:3 בהארכה עלתה לגמר הגביע, בו תפגוש את יוסטון דינמו.
הקבוצה מפלורידה הייתה כבר בפיגור 2:0, אך שני בישולים של הפרעוש סידרו לחברו לקבוצה לאונרדו קמפניה צמד עם שתי נגיחות מדויקות (כולל אחת בדקה השישית של תוספת הזמן) שגררו את המשחק בחצי גמר הגביע האמריקאי להארכה, שם כאמור ניצחה מיאמי בפנדלים. אבל לא רק ההופעה של מסי על המגרש ריגשה את האמריקאים, אלא המחווה הכביכול בנאלית ויומיומית שעשה אחרי שנגמר המשחק.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
אר"הב מאוהבת. לאו מסי
(AP Photo/Joshua A. Bickel)
בסיום ההתמודדות התחבק מסי עם קפטן סינסינטי ובן ארצו, לוצ'יאנו אקוסטה, שכבש את השער הראשון של היריבה. לאקוסטה הצטרף גם בנו, שירד לכר הדשא כשהוא לובש את החולצה עם המספר של אביו, במדי סינסינטי כמובן. מסי הבחין בכך שהילד הקטן בוכה לאור האכזבה מההפסד הדרמטי, וניחם אותו בליטופים ועידודים.
המחווה הפשוטה הזו של מסי הפכה מהר מאוד לוויראלית ולשיחת היום בארה"ב. "עוד רגע מחמם לב מבית היוצר של לאו מסי", הייתה אחת הכותרות בתקשורת האמריקאית לאחר המשחק, שם דאגו לציין כי לוצ'יאנו אקוסטה ולאו מסי נולדו באותה עיר בארגנטינה - רוסאריו.
כאמור, לאי מסי הוביל את מיאמי לגמר הגביע, שיתקיים ב-27 בספטמבר. בעוד שלושה ימים הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו ב-MLS, שתחזור מהפגרה. המשחק הראשון של הפרעוש יהיה בחוץ מול ניו יורק רד-בולס. אינטר מיאמי מדורגת במקום האחרון בקונפרנס המזרחי, עם חמישה ניצחונות בלבד מ-22 משחקים.