עוד כוכב מגיע לסעודיה: אחרי כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, גם אנגולו קאנטה התפתה לכסף הגדול וחתם הלילה (בין שלישי לרביעי) באל-איתיחאד שבה משחק בנזמה.
הקשר הצרפתי הולך להרוויח כ-110 מיליון דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים, הוא יצטרף לקבוצה הסעודית אחרי שהחוזה שלו בצ'לסי יסתיים (30 ביוני). קאנטה בן ה-32 הצטרף לצ'לסי ב-2016 ועד מהרה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, הוא גם זכה עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018. העונה הוא ערך רק תשע הופעות במדי הקבוצה עקב פציעות, צ'לסי רצתה להשאירו אבל לא יכלה להציע לו את הסכומים הללו. הוא זכה עם צ'לסי באליפות אחת, גביע אנגלי אחד ופעם אחת בליגת האלופות. בעונת 2016/2017 נבחר לשחקן העונה בפרמייר-ליג.
1 צפייה בגלריה
אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה
(צילום: USTIN TALLIS / AFP)
"זאת אחת ההחתמות הכי גדולות בתולדות המועדון", אמרו באל-איתיחאד, "זה חלק מהמאמצים שלנו להפוך לאופציה הראשונה בסעודיה של שחקנים מהטופ העולמי".
גם בנזמה, חברו החדש לקבוצה, שגם שיתף איתו פעולה בנבחרת צרפת, מיהר לברך: "פעם אמרתי לך שאתה השחקן מרחבה לרחבה הטוב בעולם. עכשיו אני שמח לשחק איתך שוב. וכמובן בקבוצה הטובה ביותר בסעודיה. נתראה בג'דה". קאנטה השיב לו: "אני שמח מאוד לשחק איתך, אתה השחקן הטוב בעולם. אני נרגש לשחק עם הטייגרס, נתראה בקרוב".
צ'לסי תיאלץ להסתדר ללא אחד השחקנים הכי טובים שלה בשנים האחרונות, אם לא הטוב שבהם. למרות שהבעלים האמריקאי טוד בוהלי השקיע העונה יותר מ-600 מיליון אירו על שחקני רכש, הקבוצה סיימה רק במקום ה-12 בפרמייר-ליג ולא תשתתף בעונה הבאה באירופה.
אתמול צ'לסי החתימה את הקשר הצרפתי כריסטוף אנקונקו, אחרי ששילמה תמורתו 60 מיליון אירו ללייפציג. אנקונקו כיכב בלייפציג בארבע השנים שלו במועדון, ועזר לו לזכות בשני גביעים היסטוריים (2022 ו-2023), כשהוא כובש 70 שערים ב-172 משחקים. בשנתיים האחרונות הוא גם זכה בתואר מלך השערים של הבונדסליגה.