אחרי השעייה של שבועיים, לאו מסי חזר הערב (שבת) להרכב פריז סן ז'רמן, שהביסה 0:5 את אז'קסיו בליגה הצרפתית. אך חלק מהאוהדים לא היו מאושרים מחזרתו של הכוכב הארגנטינאי ושרקו לו בוז כמעט בכל נגיעה בכדור בתחילת המשחק, לקראת הפסקת המחצית השריקות נפסקו. האוהדים שרקו לו בוז גם כשכרזו את שמו בתחילת המשחק.
כזכור, מסי טס לחופשה משפחתית בסעודיה ללא אישור מהמועדון שהחליט להעניש אותו. לאחר שהוא פירסם התנצלות ברשתות החברתיות, הוחלט להחזירו לאימונים "רציתי לעשות את הסרטון הזה בעקבות מה שקרה", אמר מסי בהתנצלות שפירסם,"קודם כל אני מבקש סליחה מחבריי לקבוצה ומהמועדון. בכנות, חשבתי שיהיה לנו יום חופש כפי שהיה בשבועות שלפני כן". יש לציין כי בצרפת דווחו כי מסי ביקש את האישור של המאמן כריסטוף גאלטייה, אך לאחר שזה סירב - הארגנטינאי החליט לטוס על דעת עצמו.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי ואמבאפה
לאו מסי ואמבאפה
לאו מסי ואמבאפה
( REUTERS/Christian Hartmann)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי ואמבאפה
לאו מסי ואמבאפה
ספג שריקות בוז. מסי
( REUTERS/Christian Hartmann)
פ.ס.ז' נמצאת במשבר עם האוהדים שלה, ארגון האולטראס שלה הכריז שהוא מחרים את כל המשחקים עד סוף העונה וכתוצאה מכך אין עידוד במגרש, והבוז למסי נשמע היטב.
לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, מסי יעזוב את פריז סן ז'רמן בסוף העונה ומטרת הנסיעה לסעודיה הייתה מו"מ שהוא מנהל עם קבוצת אל-הילאל. הסעודים מתכוונים להציע לו שכר עתק - 300 מיליון אירו לעונה. עוד מועמדת רצינית להחתים את מסי היא אינטר מיאמי מה-MLS שהציעה לו חוזה לארבע שנים. גם קאמבק לברצלונה נמצא על הפרק, אולם נראה כי הסיכויים לכך נמוכים בשל מצבה הכלכלי.
פ.ס.ז' כאמור לא התרגשה מזה וניצחה 0:5. פביאן רואיז (22), אשרף חכימי (22), צמד של קיליאן אמבאפה (47, 54) ועצמי של מוחמד יוסוף (73) קבעו את התוצאה. אשרף חכימי הורחק בדקה ה-77 אחרי עבירה קשה. שלושה מחזורים מחזורים לסיום העונה, פריז סן ז'רמן מוליכה את הטבלה עם שש נקודות הפרש על פני לאנס.
פורסם לראשונה: 22:46, 13.05.23