בצל העיסוק בעתידו של לאו מסי שמסיים בתום העונה את חוזהו בפריז סן ז'רמן, רוברט לבנדובסקי, חלוצה הפולני של ברצלונה, הודה כי הוא ישמח שמסי יחזור לקטלונים וכי כל חלוץ חולם לשחק לצד "הפרעוש" לפני הפרישה.
"זה לא תלוי בי", הוא ענה בחיוך כשנשאל האם היה רוצה לשחק עם מסי לפני שהוא פורש. "אבל לעומת פעמים אחרות, כעת הוא שחקן הכדורגל שכל חלוץ חלום לשחק לצידו".
2 צפייה בגלריה
מסי עצבני על לבנדובסקי במונדיאל
מסי עצבני על לבנדובסקי במונדיאל
ישחקו ביחד? מסי עצבני על לבנדובסקי במשחק ביניהם במונדיאל
(צילום: גטי אימג'ס )
לבנדובסקי גם נשאל האם מסי יכול לזכות שוב פעם בכדור הזהב, והשיב: "בוודאי. יש אולי שחקן אחד או שניים מאותו מועדון שיכולים להתחרות אבל יש רק גביע העולם אחד שיכריע מי הולך לזכות בכדור הזהב העונה. מסי בעמדה מובילה לזכייה והוא יכול להינות עכשיו". כזכור, ב-2021 זכה מסי בכדור הזהב אחרי שהוביל את ארגנטינה לזכייה בקופה אמריקה, בעוד לבנדובסקי סיים במקום השני. רבים מהפרשנים טענו כי החלוץ הפולני הוא שהיה אמור לזכות בתואר באותה שנה, אך נראה כי הוא לא נוטר טינה על כך.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי עם כדור הזהב ב-2021
(צילום: AFP)
לפי הדיווחים האחרונים בנוגע לעתידו של מסי, הכוכב בן ה-35 הגיע לסיכום מילולי בפריז סן ז'רמן, ומעולם לא הסכים להצעה מאינטר מיאמי מה-MLS או ניהל מגעים כלשהם עם ברצלונה. שני המועדונים כן פנו אליו, אבל לא היה שום דבר רציני בין הצדדים. פריז סן ז'רמן עובדת על ההצעה החדשה והישארות אלוף העולם הטרי במשך חודשים ועכשיו היא קיבלה ממנו סימן חיובי.
כזכור, מסי עבר לפריז סן ז'רמן באוגוסט 2021 אחרי 21 שנים בברצלונה. הוא כבש עד כה 23 שערים ובישל 29 נוספים ב-52 הופעות במדי הקבוצה, שנמצאת בבעלות של קטאר. הוא זכה עם פריז סן ז'רמן באליפות בעונה שעברה ומשתף שם פעולה כמובן עם ניימאר וקיליאן אמבאפה, עליו גבר בגמר המונדיאל ביום ראשון האחרון.