כריסטיאנו רונאלדו יכול, החל מאתמול (חמישי), להוסיף עוד נתון לרזומה הבלתי נגמר שלו: שער בכורה בליגה האירופית. כוכב מנצ'סטר יונייטד כבש בפנדל את הראשון של קבוצתו ב-0:2 על שריף טיראספול, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים.
אם באמת רוצים להיות מדויקים. זהו שער ראשון של רונאלדו בהופעה השלישית בלבד שלו בליגה האירופית. השנייה הייתה בשבוע שעבר מול ריאל סוסיאדד (שמוליכה את הבית עם מאזן מושלם), והראשונה (כשהמפעל נקרא גביע אופ"א) לפני 19 שנים, 11 חודשים -27 ימים, אז עוד ככדורגלן צעיר בספורטינג ליסבון הפורטוגלית. לאחר המשחק, צייץ רונאלדו בחשבון הטוויטר שלו: "אני שמח לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח, נקודות חשובות".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
שער בכורה בליגה האירופית. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
ואי אפשר בלי כמה נתונים סטטיסטיים. השער של כריסטיאנו היה ה-699 שלו בקבוצות בהן שיחק ושריף טיראספול הוא המועדון ה-124 שנגדו הוא כובש בקריירה. אגב, למי שמתעניין, המפעל היחידי שבו רונאלדו שיחק ועדיין לא כבש זהו מגן הקהילה האנגלי. "כשהוא ייכנס לכושר, הוא יבקיע יותר", החמיא לו מאמן יונייטד, אריק טן האח, בסיום. "רונאלדו היה צריך את השער הזה. הרבה פעמים הוא היה קרוב לזה העונה, אבל הוא רצה את זה כל כך. אנחנו שמחים בשבילו והקבוצה רצתה 'להביא' לו שער. כשהוא ניגש לפנדל, כולם באצטדיון ידעו שזה ייגמר עם כדור ברשת".
ליסנדרו מרטינס, שרשם הופעת בכורה במדי השדים האדומים, הוסיף: "אנחנו יודעים כמה גדול כריסטיאנו רונאלדו. הוא מאוד חשוב עבורינו. השער הוסיף לביטחון שלו ושל הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
סאנצ'ו
סאנצ'ו
סאנצ'ו ומגן השוק שקיבל מהאוהד הצעיר
(צילום: gettyimages)
רונאלדו עצמו היה מעורב במיני-תקרית, בירידה מכר הדשא באצטדיון במולדובה. אחת העובדות ניגשה אליו, כשהכוכב נכנס למנהרת השחקנים, עם טלפון בידה כדי שיגיד כמה מילים לבנה, אך הוא הזיז אותה וסירב לכך. התקרית, שנקלטה במצלמות, הפכה, איך לא, לוויראלית ברשת.
ג'יידון סאנצ'ו, שכבש את השער השני של יונייטד, לעומת זאת כן רשם מחווה קטנה לאוהד צעיר. אחרי הגול השני של יונייטד, הוא הוציא מגני שוק של אותו ילד והראה אותם למצלמות. "ילד קטן נתן לי אותם וביקש ממני ללבוש אותם במשחק", סיפר סאנצ'ו. "אמרתי 'כן, אין בעיה', וזו הייתה מחווה קטנה עבורו".