ולאדן מילוייביץ' הפך רשמית למחליפו של ברק בכר כמאמן הכוכב האדום בלגרד. הסרבי הוצג היום (שישי) במסיבת עיתונאים חגיגית, אך הודה כי לא דיבר עדיין עם בכר. "לא נוצר בינינו עדיין קשר", סיפר מילוייביץ' והוסיף: "אם אצליח לדבר איתו, זה יקרה. למה לא?".
מילוייביץ' אימן בשנתיים האחרונות בקפריסין, כשאת העונה התחיל באפולון לימאסול. לפני כן עבר בסעודיה ואימן את הכוכב באליפויות שלה ב-2018 ו-2019. "הקבוצה בדרך הנכונה, יש דברים שצריכים לתקן, אבל זה לא אומר שבכר לא עשה הרבה דברים נכון. עוד מוקדם מדי להיכנס לפרטים", הוסיף הסרבי.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
נמצא לו המחליף. בכר
(צילום: Srdjan Stevanovic/Getty Images)
מילוייביץ' נשאל אם דיבר עם שחקני הכוכב, וענה: "אני בקשר עם כל השחקנים של הכוכב האדום וכולם רצו שאגיע. לא כדאי להתחרט על מה שהיה בעבר, אלא להסתכל על ההווה".
מילוייביץ' סיכם: "בכל פעם שהכוכב האדום רוצה למנות מאמן, היא יכולה לדעת שיש אדם אחד שמעולם לא יגיד לה 'לא' וזה אני".
2 צפייה בגלריה
מילוייביץ'
מילוייביץ'
חוזר לקדנציה נוספת. מילוייביץ'
(צילום: Srdjan Stevanovic/Getty Images)
הליגה הסרבית, כידוע, יצאה לפגרת חורף ארוכה עד ל-10 בפברואר, וראשי הכוכב האדום החליטו, כאמור, לנצל אותה כדי לבצע את הזעזוע. הקבוצה נמצאת במקום השני אחרי 19 מחזורים עם 46 נקודות (15 ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים), במרחק נקודה מהיריבה העירונית, לא מצב אידיאלי עבור מי שזכתה בשש אליפויות רצופות.
בכר, שתועד היום ברשתות החברתיות עוזב את בלגרד, פוטר כחצי שנה בלבד אחרי שהגיע לכוכב האדום בקול תרועה רמה ופחות מיממה לאחר ההפסד לפרטיזן בדרבי ואיבוד הפסגה בליגה.