אחרי שהציג יכולת אדירה בתקופה האחרונה עם ארבעה שערים רצופים (שלושה בליגה + אחד בגביע האנגלי), מנור סולומון ירשום הערב (22:00) הופעת בכורה בהרכב של פולהאם במסגרת הליגה, כשקבוצתו תתארח אצל ברנטפורד לקרב בין שתיים מהקבוצות המפתיעות העונה בפרמייר-ליג, שנאבקות על כרטיס לאירופה.
סולומון ינסה לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון, שישווה את שיא המועדון של שישה ניצחונות חוץ רצופים במסגרת הפרמייר-ליג. זה ממש לא הולך להיות פשוט, שכן מנגד עומדת קבוצה שלא הפסידה ב-11 משחקיה האחרונים בליגה (חמישה ניצחונות ושש תוצאות תיקו) - הרצף הנוכחי הארוך ביותר בפרמייר-ליג. ברנטפורד גם ניצחה בארבעה מחמשת משחקי הבית האחרונים שלה מול פולהאם. במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון שנערך בקרייבן קוטג', הייתה זו פולהאם שניצחה, 2:3 אחרי שער ניצחון של אלכסנדר מיטרוביץ' בדקה ה-90.
3 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
יחגוג גם הערב? סולומון
(צילום: רויטרס)
במקביל להכנות למשחק, באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה בסולומון. עתידו של שחקן הכנף הישראלי מעורר לא מעט סקרנות בתקשורת המקומית, כאשר מספר קבוצות גדולות כבר הביעו עניין בשחקן. רק בשבוע האחרון דווח שמלבד פולהאם (אשר רוצה לרכוש את השחקן שמושאל משחטאר דונייצק), גם ברצלונה, ארסנל וטוטנהאם הביעו עניין ביהלום הישראלי. כזכור, פיפ"א אפשרה לשחקנים בקבוצות אוקראיניות להשעות את החוזה שלהם עד ליוני 2023 בעקבות המלחמה, מה שהפך את המעבר של סולומון לפולהאם להשאלה בלבד.
ביום שישי התראיין מאמן פולהאם מרקו סילבה, ונשאל בין השאר על עתידושל סולומון: "זה היה תהליך ארוך לגרום לו לחתום אצלנו. הוא היה אחד היעדים הראשונים שלי. אנחנו רוצים בו ואנחנו ניאבק עליו, ועכשיו נצטרך לנצל את הרגע הנכון כדי לשבת איתו ואז נראה מה תהיה ההחלטה שלו".
3 צפייה בגלריה
מאמן פולהאם מרקו סילבה
מאמן פולהאם מרקו סילבה
סילבה על סולומון: "אנחנו רוצים בו ואנחנו ניאבק עליו"
(רויטרס)
סילבה גם התייחס גם לעובדה שסולומון פתח בינתיים רק במשחקים במסגרת הגביע: "הוא שחקן מאוד משמעותי מבחינתנו, אבל ככה גם וויליאן ובובי ריד, ויש גם את דניאל ג'יימס והארי ווילסון שמחכים להזדמנות. הוא שחקן חשוב, אבל בינתיים וויליאן וריד עושים את העבודה באופן מושלם".
התקופה הנפלאה של סולומון עשויה לזכות אותו בתואר יוקרתי. הוא נמנה על רשימת המועמדים לשחקן חודש פברואר בפרמייר-ליג. ברשימת המועמדים יחד עם סולומון נמצא חברו לקבוצה, השוער ברנד לנו, כוכב מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד, אמרסון רויאל מטוטנהאם, קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר ואולי ווטקינס מאסטון וילה.
3 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
מועמד לתואר שחקן חודש פברואר בפרמייר-ליג. סולומון חוגג
(צילום: AFP)
בנוסף, השער של סולומון מול וולבס - שחילץ לקבוצתו נקודה - מועמד לשער החודש בפרמייר-ליג. הוא קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לאמצע וירה לפינה הרחוקה כדור שלא הותיר סיכוי לשוער.