אל-הילאל הצליחה להנחית בקול תרועה את ניימאר, אך נכון לרגע זה לא ברור מתי יערוך את הבכורה שלו בקבוצה הסעודית. הכוכב הברזילאי, לפחות על-פי מאמנו ז'וז'ה ז'סוס, הגיע פצוע ולא יוכל להתלבש למשחקים הקרובים, בטח זה הבא - ביום חמישי מול אל ריאד בליגה.
"ניימאר הוא שחקן יצירתי שבהחלט יתרום לסגל שלנו. למרבה הצער, כרגע הוא פצוע וקשה לומר בוודאות מתי הוא יחזור. אנו מקווים שזה יהיה כשיר עד אמצע ספטמבר", סיפר ז'סוס.
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
עידן חדש. ניימאר מוצג באל-הילאל
(צילום: REUTERS/Ahmed Yosri)
רק שפה לא נגמרת הסאגה. ניימאר זומן לאחרונה לסגל נבחרת ברזיל - לקראת צמד המשחקים במוקדמות המונדיאל מול בוליביה ופרו (9 ו-13 בספטמבר) - מה שהרתיח את ז'סוס. "אני לא כל כך מבין למה ניימאר נמצא בנבחרת", אמר המאמן. "הוא פצוע. אולי בברזיל מכריחים אותו להגיע, זו כבר הבעיה של אל-הילאל".
כזכור, הכוכב הברזילאי בן ה-31, שחתם לשנתיים באל הילאל תמורת 260 מיליון אירו למשך כל התקופה, נחת ביום שישי בעיר הבירה של סעודיה ריאד, וזכה לקבלת פנים חגיגית. בפנייתו הראשונה לאוהדים אמר ניימאר: "בואו נהנה מהכדורגל שלנו, נעשה כיף ונזכה ביחד בתארים".
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר הוא כחול
(צילום:REUTERS/Ahmed Yosri)
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
ירוויח 260 מיליון אירו בשנתיים. ניימאר
(צילום:REUTERS/Ahmed Yosri)
אל-הילאל היא הפעילה ביותר שבקבוצות הליגה הסעודית. היא הציעה לפ.ס.ז' 300 מיליון אירו עבור קליאין אמבאפה, שסירב להיפגש איתה, וניסתה לשים את ידיה גם על לאו מסי לפני שהוא חתם באינטר מיאמי. היא סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי, וכבר החתימה הקיץ את ניימאר (פ.ס.ז'), אלכסנדר מיטרוביץ'(פולהאם), יאסין בונו (סביליה), רובן נבש (וולבס), קאלידו קוליבאלי (צ'לסי), מלקולם (זניט סנט פטרסבורג) וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (לאציו). במחזור הראשון היא ניצחה את אבחא קלאב 1:3 הודות לשלושער של מלקולם, בעוד במחזור השני סיימה ב-1:1 מול אל-פאייחה.
ניימאר, ששבר לפני שש שנים שיא ונקנה על-ידי פ.ס.ז' ב-222 מיליון אירו בדרך להפיכתו לשחקן היקר בעולם, עזב את האימפריה הצרפתית ונחת דווקא בסעודיה. הכסף שהיו באל-הילאל מוכנים לשפוך הוא מה שעשה את ההבדל.
4 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
"בואו נהנה מהכדורגל שלנו, נעשה כיף ונזכה ביחד בתארים". ניימאר
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
על פי הדיווחים עומד הברזילאי לקבל הטבות ובונוסים עצומים הכוללים מטוסים פרטיים לסידורי נסיעה, בית מפואר עם צוות עובדים, ובונוס של 80 אלף אירו על כל ניצחון.
אבל חבילת הבונוסים לא מסתיימת עם היכולות שיציג ניימאר על המגרש. אל-הילאל אף הבטיחה לכוכב מענק כבד בסך חצי מיליון אירו עבור כל כתבה או פוסט שיפרסם ברשתות החברתיות, שיסייע לקידום המועדון. וכמובן משכורת של 130 מיליון אירו לעונה.