בדנמרק חגגו בגדול את ה-0:5 המרשים על נבחרת ישראל אמש (שלישי) בפארקן. הדנים מוליכים את בית 6 עם מאזן מושלם של 18 נקודות משישה משחקים ויחס שערים של 0:22, רק קריסה מדהימה תמנע מהם את הכרטיס למונדיאל בקטאר. הדנים יוכלו להבטיח את הכרטיס אם ינצחו בחודש הבא את מולדובה ואוסטריה.
"אף אחד מאיתנו לא רצה לרדת מהמגרש, אנחנו רוצים להמשיך לחגוג עם האוהדים עד מחר", אמר המגם יואקים מיילה בסיום, "זאת הייתה חגיגה לנצח עם אצטדיון מלא. בהתחלה היה לנו קשה ואיבדנו יותר מדי כדורים, אבל אחרי השער הראשון הכל נפתח לנו. שלטנו בהם לחלוטין". תומאס דילייני, שכבש את הרביעי, הוסיף: "רצינו להחזיר לקהל הנפלא הזה עם כדורגל טוב, וזה הצליח לנו. ההכנה השתלמה, כבשנו שלושה שערים ממצבים נייחים. ידענו שישראל נבחרת טובה, אבל הצלחנו לשחק כמו שאנחנו יודעים".
2 צפייה בגלריה
הדנים חוגגים
הדנים חוגגים
הדנים חוגגים
(צילום: AP)
"זה היה ערב קסום, מגיע לשחקנים ליהנות", אמר המאמן קספר יולמנד, "הפתיחה הייתה מעט מהוססת, ולמזלנו השער של ערן זהבי לא אושר. מבחינה פיזית היינו מעליהם ופשוט המשכנו ללחוץ ולחפש את השער, זה מה שעשינו כי ככה אנחנו משחקים".
יולמאנד נשאל על היתרון הגדול של דנמרק במצבים הנייחים, שבזכותו היא כבשה שלושה שערים אמש: "התמקדתי במצבים נייחים מהרגע שהגעתי לכאן, זה כיף שזה עובד וטוב שהרבה שחקנים כובשים ולא רק שחקן אחד. אנחנו נמשיך לכבוש עוד הרבה שערים בדרך הזו. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, הם כולם מודלים לחיקוי".
2 צפייה בגלריה
קורנליוס נוגח פנימה
קורנליוס נוגח פנימה
קורנליוס נוגח פנימה
(צילום: AP)
"אני חושב שיש לנו הרבה דברים שאנחנו יכולים להתגאות בהם", המשיך המאמן, "זה בדיוק מה שחלמתי עליו כשקיבלתי את התפקיד, שכולם יהיו מאושרים ומאוחדים סביב הנבחרת שלנו. המאזן שלנו לא נורמלי, לא חושב שהיה דבר כזה אי פעם".
יולמאנד סיכם: "יש לנו עוד איך להשתפר, גדלנו ביחד כקבוצה וזה נפלא. אנחנו חייבים עכשיו להתרכז ולסיים את העבודה עם כרטיס למונדיאל. אנחנו קרובים מאוד לסיום המשימה, צריך להמשיך ללחוץ עד שנגיע למטרה שלנו"



-