אחרי שהובסה אתמול (ראשון) 6:1 על ידי ניוקאסל, טוטנהאם פיטרה היום את המאמן הזמני כריסטיאן סטליני, שהיה עוזרו של אנטוניו קונטה שפוטר מוקדם יותר העונה.
סטליני בן ה-48 עמד על הקווים של טוטנהאם רק בארבעה משחקים, בהם השיגה הקבוצה ארבע נקודות, אך מה ששבר את גב הגמל של היו"ר דניאל לוי זה ההפסד המביש אתמול, במהלכו נקלעו התרנגולים לפיגור 5:0 אחרי 21 דקות בלבד בסנט ג'יימס פארק. הם רחוקים כבר שש נקודות ממקום בטופ 4 ששווה כרטיס לליגת האלופות, למרות ששיחקו פעם אחת יותר מניוקאסל השלישית ופעמיים יותר מיונייטד הרביעית - שלשתיהן יש 59 נקודות.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאן סטליני
כריסטיאן סטליני
התבוסה הכריעה את עתידו. סטליני
(צילום: Clive Brunskill/Getty Images)
מי שיחליף את סטליני בתפקיד עד תום העונה הוא עוזרו ראיין מייסון (31), שהיה המאמן הזמני גם אחרי הפיטורים של ז'וזה מוריניו ב-2021. הוא שיחק בעבר במועדון ונאלץ לפרוש ממשחק פעיל עקב פציעה מזעזעת שספג בראשו כששיחק בהאל סיטי בינואר 2017.
"ההופעה מול ניוקאסל הייתה בלתי מתקבלת על הדעת", כתב לוי בהודעת המועדון. "זה היה נורא לראות. כריסטיאן נכנס לתפקיד בנקודה קשה בעונה שלנו ואני רוצה להודות לו על האופן המקצועי שבו הוא וצוות המאמנים שלו התנהלו בתקופה כל כך מאתגרת. ראיין מכיר היטב את המועדון ואת השחקנים. נפגשתי עם השחקנים היום, והקבוצה נחושה להתאגד כדי להבטיח את הסיום הכי חזק שאפשר לעונה. לכולנו ברור שאנחנו צריכים לספק הופעות שראויות לתמיכה המדהימה שלכם".