פרנק למפארק מונה לאחרונה, לואיס אנריקה הוזכר כמי שיגיע בקיץ, אבל על-פי כל הדיווחים האחרונים בממלכה מי שידריך בעונה הבאה את צ'לסי הוא מאוריסיו פוצ'טינו.
הארגנטינאי, שלא עבד מאז הועזב מפ.ס.ז' בקיץ שעבר, לא היה האופציה המועדפת בתחילת על הבעלים טוד בולי, אולם אחרי שיוליאן נגלסמן סירב להצעת הבלוז - הוחלט ללכת על פוצ'טינו. ב"גרדיאן", למשל, פורסם היום (שני) כי הארגנטינאי יהיה זה שכנראה יוחתם בקרוב.
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מכיר היטב את לונדון. פוצ'טינו
(צילום: AP)
פוצ'טינו נחשב לאחד המאמנים המוערכים ביותר באי הבריטי, בזכות הקדנציה המוצלחת שלו בטוטנהאם, אותה הוליך עד לגמר הצ'מפיונס ב-2019. בפ.ס.ז' הוא הפסיד את אליפות צרפת בעונת 2021/22 לליל של כריסטוף גאלטייה ושילם בכסאו את מחיר הכישלון של הקבוצה בליגת האלופות.
בולי נתון לביקורת גדולה מאוד בממלכה בשל התנהלותו, שבהחלט יכולה להיתפס כקפריזית. גם אחרי מינוי למפארד, שפוטר מאברטון רק לפני שלושה חודשים אחרי שנכשל אצלה, ספג האמריקאי לא מעט אש. "בולי נמצא בצ'לסי כבר 11 חודשים ובמהלכם הוא פשוט קרע את המועדון, ניתק אותו מאנשים חשובים שהיו במערכת", נכתב ב"דיילי מייל" לאחר המינוי של האנגלי, "פרנק למפארד הוא המגן האנושי שלו, כך הוא בוחר להגן על עצמו. בולי זקוק לכל השגרירים של המועדון כדי לנסות להשכיח את העובדה שכרגע צ'לסי אפילו לא בין ארבע הקבוצות הלונדוניות הבכירות".
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מבוקש בסטמפורד ברידג'. ניימאר
(צילום: AP)
מי שעשוי לחזק בעונה הבאה את צ'לסי הוא לא אחר מאשר ניימאר. ב"דיילי מייל" מדווחים כי בולי מעוניין מאוד להביא את הברזילאי מפ.ס.ז', למרות שיש לו חוזה בעיר האורות עד 2025. כזכור, צ'לסי סיימה את חלון ההעברות האחרון עם השקעה של לא פחות מ-329 מיליון אירו, אבל לבולי אין בעייה להמשיך ולשפוך כספים על הקבוצה.