מתי יחזור מנור סולומון למגרשים? נכון לעכשיו, התשובה אינה ברורה. תחילה קיוו בטוטנהאם כי שחקן הכנף של נבחרת ישראל יוכל לחזור לכושר משחק בסוף החודש הנוכחי, אך היום (שלישי) חשף המאמן אנג'ה פוסטקוגלו בריאיון לתקשורת האנגלית כי הישראלי חווה נסיגה בקצב החלמתו.
פוסטקוגלו אישר כי סולומון - כמו גם ג'ובאני לו-סלסו, אלחו וליס וראיין ססניון - לא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה מחר (רביעי, 21:3) נגד ברנטפורד. "הייתה החמרה בפציעתה של סולומון בשבוע שעבר וזה קרה גם השבוע, הוא השבוע יעבור בדיקות נוספות", סיפר פוסטקוגלו.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
"הייתה החמרה בפציעה". סולומון
(צילום: JUSTIN TALLIS / AFP)
כזכור, סולומון נפצע באימון טוטנהאם בתחילת חודש אוקטובר ונותח במיניסקוס בעקבות הפגיעה, וזו העונה השנייה ברציפות שהוא נאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו לתקופה ארוכה. הוא כבר חזר להתאמן בסוף דצמבר - אך לאור הנסיגה אותה הוא חווה, הוא ייאלץ כאמור לעבור בדיקות נוספות. על אף מצב הפצועים בקבוצה, פוסטקוגלו טען כי התרנגולים לא יבצעו החתמות נוספות בחלון ההעברות הנוכחי.
ומה עם נבחרת ישראל? סולומון נעדר בשל הפציעה מסדרת ארבעה המשחקים החשובים של הנבחרת במוקדמות היורו בחודש נובמבר האחרון וכעת בכחולים-לבנים יקוו שהוא יהיה כשיר למשחק חצי גמר פלייאוף היורו מול איסלנד, שיתקיים ב-21 במרץ.
בטוטנהאם הוא ערך העונה חמש הופעות פרמייר-ליג ורשם שני בישולים במשחק נגד ברנלי, כמו כן שותף במשחק גביע הליגה שהסתיים בהפסד לאקסית פולהאם בתום דו קרב פנדלים.