אינסטגרם השעתה היום (רביעי) לכמה שעות את חשבונו של מנור סולומון. ההחלטה על סגירת חשבונו של שחקנה של טוטנהאם ונבחרת ישראל התקבלה בעקבות דיווחים רבים של גולשים פרו-פלסטינים שטענו כי הכדורגלן משתמש בו לצורכי הסברה למען ישראל. סולומון הגיש מיד בקשה לאינסטגרם כי חשבונו ישוחזר - וכך היה.
ב"טלגרף" הבריטי נטען שטוטנהאם פנתה לחברת "מטא", שבבעלותה נמצאת אינסטגרם, כדי להפעיל מחדש את החשבון של סולומון. זאת בתוספת הבטחה של הקשר שלא פרסם שום חומר בגנות פלסטין. מקורב לסולומון אמר ל"טלגרף": "זה מגוחך. הוא לא פרסם שום פוסט נגד פלסטין, רק תמיכה במדינה שלו".
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
מנור סולומון
(צילום: JUSTIN TALLIS / AFP)
מ"מטא" הגיבו על חסימת חשבון האינסטגרם של מנור סולומון: "החשבון נחסם בטעות וחודש במהרה. החשבון לא הוסר בגלל תוכן כלשהו שפורסם בו".
סולומון היה פעיל מאוד בכל הנוגע למלחמת "חרבות ברזל" ולמתקפה הרצחנית של חמאס על ישובי העוטף ב-7 באוקטובר, ויצא בין השאר נגד אופ"א על חוסר רצונה לגנות את ארגון הטרור.
בהתאחדות לכדורגל הישראלית הספיקו (עוד לפני שהחשבון החוזר) להביע תמיכה בסולומון בטוויטר, שם עלה ציוץ על תמונה סולומון כשפיו מכוסה, לצד הלוגו של אינסטגרם.
מנור סולומון חתם הקיץ בטוטנהאם לאחר עונה אחת בפולהאם, שהייתה עונתו הראשונה בפרמייר-ליג לאחר ארבע שנים בשחטאר דונייצק האוקראינית. הוא הספיק לערוך חמש הופעות במדי התרנגולים בליגה האנגלית ורשם שלושה בישולים לפני שנפצע בצורה חמורה בברכו במהלך אימון הקבוצה לפני קצת יותר מחודש, ולא יעמוד לרשות נבחרת ישראל בארבעת המשחקים החשובים שתערוך החודש במסגרת מוקדמות יורו 2024.