השחקנים הישראלים ממשיכים במאבק ההסברתי של ישראל מול החמאס, בעקבות מתקפת הטרור על ישראל. הלילה (בין שלישי לרביעי) היה זה מנור סולומון שתקף את הפרסומים השונים שהאשימו את ישראל בפיצוץ בית החולים בשכונת זייתון בעזה, שגרם למותם של מאות. על פי בדיקה שביצע צה"ל, הג'יהאד האיסלאמי אחראי לירי הקטלני.
"חמאס הורג את העם שלו ומאשים את ישראל", כתב השחקן בעמוד האינסטגרם שלו, שבימים האחרונים מופיעים בו יותר ויותר תכנים שעוסקים במלחמה ובמצב הביטחוני בארץ.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
משתתף פעיל בהסברה הישראלית. סולומון
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
הפוסט של סולומון
הפוסט של סולומון
הפוסט של סולומון
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם)
בנוסף לפוסט על הפגיעה וההרג בבית החולים שיתף סולומון הצהרה של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג שקובע כי מקור הירי הוא "שיגור רקטה כושל על ידי הג'יהאד האיסלאמי" ומוסיף כי "ישראל ניצבת מול אויב שעשוי מרוע טהור. אם אתם עומדים לצד האנושות ולצד ערכים שמקדשים את החיים - אתם עומדים לצד ישראל".
אל מול הפרסומים של סולומון, יש מי שניצלו את הטרגדיה כדי לתקוף את ישראל. אחד מהם הוא כוכב העבר, מסוט אוזיל. "האם יכולה להיות סיבה כלשהי בעולם הזה להטיל פצצות כל יום ובכל שעה על בני אדם חפים מפשע ובמיוחד על ילדים צעירים כדי להרוג אותם!?", הוא שאל בעמוד הטוויר שלו. "בהחלט לא. זה כזה סיוט - איפה האנושות, אנשים?".
אל כוכב העבר הטורקי הצטרף אתמול גם אגדת מנצ'סטר יונייטד, אריק קנטונה, שהציע את תמיכתו לאזרחים בעזה. בציוץ שפרסם כתב שחקן העבר הצרפתי: "הגנה על זכויות האדם של הפלסטינים לא אומרת שאתה פרו-חמאס. לקרוא 'לשחרר את פלסטין' זה לא אומר שאתה אנטישמי או 'רוצה שכל היהודים ייעלמו'".
הפרסומים של סולומון מגיעים ביממה בה התקיימה דקת דומייה לזכר הנרצחים הישראלים במתקפת הטרור של חמאס לפני 11 ימים, במשחק בין אנגליה לאיטליה. בתקשורת הבריטית עסקו בהרחבה בהפרעות מצד חלק מהאוהדים במהלך אותה דקה, במשחק שבסופו ניצחה החבורה של גארת' סאות'גייט 1:3.