ריאל מדריד יצאה אתמול (שני) מרוצה מטקס כדור הזהב בפריז, אך גם מופתעת. מצד אחד, קארים בנזמה הכותר כשחקן השנה ותיבו קורטואה לשוער הטוב בעולם. מנגד, בפרס קבוצת השנה זכתה במפתיע מנצ'סטר סיטי, כשהבלאנקוס דורגו רק במקום השלישי.
נכון, סיטי זכתה בצורה מרשימה באליפות אנגליה והגיעה עד לחצי גמר ליגת האלופות, אבל ריאל הייתה זו שהשלימה דאבל גדול: אליפות ספרד וזכייה בצ'מפיונס. עוד קבוצה שהקדימה את אלופת אירופה במרוץ היא ליברפול, שלא זכתה בשום תואר משמעותי לאורך העונה.
2 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי
אנשי סיטי מקבלים את פרס הקבוצה הטובה בעולם
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי
דה בריינה על הבמה. "פרס בדיחה"
(צילום: AFP)
מה עוד שריאל הייתה זו שהדיחה את סיטי בחצי גמר ליגת האלופות ובנוסף, לדעת רבים, הייתה הקבוצה שעשתה את מסע הקסם הכי מרגש כל הדרך לגביע עם האוזניים הגדולות. הרשתות החברתיות כמובן געשו לאחר הבחירה ואפילו ריאל מדריד בעצמה עקצה את סיטי, כשפרסמה תמונה שלה חוגגת את הניצחון הגדול בחצי גמר הצ'מפיונס.
שוער ריאל בעבר, איקר קסיאס, קטל את מארגני הטקס: "הפרס הזה הוא בדיחה. אני עדיין לא מבין על מה התבססו אלה שנתנו לסיטי את התואר". בסיום שלח גם הוא עקיצה כשצייץ: "כל הכבוד לריאל מדריד על המקום השלישי".
העקיצה של קרוס
קסיאס עצבני
גם ריאל המומה
עוד אחד שלא אהב את ההחלטה היה קשר הבלאנקוס, טוני קרוס, שתייג את ריאל בציוץ שלו וכתב: "הקבוצה השלישית הטובה בעולם ב-2021/22, שמחים?". גם זוכה כדור הזהב הטרי, קארים בנזמה, התייחס לכך: "הם יכולים לתת את פרס המועדון הטוב ביותר למי שהם רוצים אבל ריאל מעל כולם". נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, היה היחידי שהיה פוליטקלי קורקט: "הם נתנו את זה לסיטי בגלל היתרונות שלהם. בירכתי אותם. יש להם נשיא נהדר, מאמן גדול ושחקנים טובים".