ראינו את זה גם ביורו, וזה בלט גם הערב (רביעי) שיתוף הפעולה החלומי על הנייר, בין קארים בנזמה, אנטואן גריזמן וקיליאן אמבאפה, פשוט לא עובד.
השלושה פתחו בהתקפה של אלופת העולם, אך צרפת מעדה מול בוסניה וסיימה רק ב-1:1 ביתי מולה. אדין דזקו העלה את הבוסנים ליתרון בדקה ה-36, גריזמן השווה ארבע דקות מאוחר יותר, במה שהתברר אחר כך כבעיטה היחידה של המארחת למסגרת במשחק כולו.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
משהו חורק שם. קיליאן אמבאפה
(צילום: AFP)
בדקה ה-51 ז'ול קונדה קיבל כרטיס צהוב על עבירה חריפה, אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR ההחלטה שונתה והוא ספג כרטיס אדום ישיר והשאיר את הצרפתים ב-10 שחקנים. זה לא ממש עזר להם להיראות יותר טוב, והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות.
בכך עלתה צרפת לשמונה נקודות מ-12 אפשריות והיא עדיין בפסגה. היא שמרה על הפער שלה הודות למעידה מפתיעה יותר, ה-2:2 של אוקראינה מול קזחסטן. כבר בדקה ה-2 קיבלנו את השער של הערב הזה ואחד משערי השנה עד כה, כשרומאן יארמצ'וק עצר על החזה ומ-22 מטר שלח בעיטת וולה לרשת של הקזחים.
3 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פוגבה מתוסכל
(צילום: AFP)
רוסלן וליולין (74) השווה ואז התחיל הטירוף. דנילו סיקאן כבש בדקה ה-93 וכבר חגג שער ניצחון לטובת אוקראינה, אך וליולין, עם השני שלו, סידר לקזחסטן שוויון, רגעים לפני השריקה לסיום.
בית 7 ממשיך להיות משוגע לחלוטין. טורקיה הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון על מונטנגרו, שהיה פותח פער בינה ובין אלו שדולקות אחריה, ריסטו רדונוביץ' כבש בדקה ה-97 בדרך ל-2:2 משוגע לחלוטין. גם אדם מרושיץ' (40) הבקיע לאורחת. צ'נגיז אונדר (9) ויוסוף יאזיצ'י (31) כבשו לזכות הטורקים.
במקביל באוסלו, נורבגיה והולנד סיימו ב-1:1. מי היה חתום על השער לזכות נורבגיה? נכון ארלינג הולנאד (20). הולאנד כבש מול הולנד – משפט שנשמע מטופש רק בעברית. דייבי קלאסן (37) השווה.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
הולאנד חגג מול... הולנד
(צילום: רויטרס)
במשחקים נוספים: רוסיה וקרואטיה נפרדו בתיקו 0:0, סלובניה וסלובקיה ב-1:1, מלטה הביסה 0:3 את קפריסין, לוקסמבורג ניצחה 1:2 את אזרבייג'ן ולטביה רשמה 1:3 מול גיברלטר.