צרפת כמרקחה: כוכבה הגדול של פ.ס.ז', קיליאן אמבאפה, נותר מחוץ לסגל של קבוצתו למחנה האימונים ביפן. כל זאת שעות ספורות בלבד לאחר שכבש ב-0:2 של האלופה הצרפתית על לה האבר במשחק הכנה לעונה שבפתח.
ב"ל'אקיפ" מפרסמים כי הסיבה להחלטה היא הידיעה מצד פ.ס.ז' כי אמבאפה, שלאורך תקופה ארוכה היה על הכוונת של ריאל מדריד, למעשה כבר סיכם אצל הבלאנקוס לקראת מעבר לברנבאו בסיום החוזה שלו בקבוצה - בקיץ 2024.
2 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
יעזוב את האלופה הצרפתית? אמבאפה
(AFP)
כזכור, אמבאפה הודיע לקבוצתו כבר בחודש שעבר כי הוא לא מתכוון לממש את האופציה ולחתום על הארכת החוזה, מה שכנראה יוביל לעזיבתו את המועדון אחרי חמש שנים.
נשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חלאיפי, נשאל על כך שוב ושוב לאחרונה ואמר בתקיפות: "העמדה שלי מאוד ברורה. אני לא רוצה לחזור על זה בכל פעם: אם קיליאן רוצה להישאר, אנחנו רוצים שהוא יישאר פה, אבל לשם כך הוא צריך לחתום על חוזה חדש".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
בפ.ס.ז' בטוחים כי כבר סיכם בריאל. אמבאפה
(צילום: AFP)
יש לציין כי לאחרונה אוהדי הבלאנקוס דרשו מנשיא ריאל, פלורנטינו פרס, שיחתים את אמבאפה ובתגובה לכך השיב: "כן, אבל לא השנה".
אמבאפה עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).