מנצ'סטר יונייטד שוב אכזבה, כשסיימה אתמול (ראשון) ב-0:0 ביתי מול ניוקאסל בפרמייר-ליג, בו דווקא האורחת הייתה הקרובה מבין השתיים לנצח את המשחק.
יממה עמוסה בכדורגל האירופי
ועדיין, יש שיגידו כצפוי, מי שעלה לראש הכותרות בממלכה בסיום היה כמובן כריסטיאנו רונאלדו. הסופרסטאר, שפתח בהרכב קבוצתו בפרמייר-ליג לראשונה מאז אוגוסט, כבש שני שערים שנפסלו והוחלף בדקה ה-72, כשהוא "נראה מבואס", החזיק עם היד את ראשו וכעס על כך שיצא.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו עצבני
רונאלדו עצבני
"הוא פשוט מתוסכל". רונאלדו
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
רונאלדו עצבני
רונאלדו עצבני
רונאלדו יורד עצבני, רגע לאחר שהוחלף
(צילום: רויטרס)
"הוא פשוט מתוסכל", ציין פרשן "סקיי ספורטס" ושחקן העבר של טוטנהאם ג'יימי אוהרה. "הוא ירד מהמגרש, קיבל מחיאות כפיים. אבל נענע בראשו, ניגש הצידה והתיישב על הספסל בכעס. עד כמה שאני אוהב את רונאלדו, הוא לא מנהיג אמיתי. אם המנג'ר קיבל החלטה להחליף אותך, אתה חייב לקחת את זה בהבנה. בין אם אתה מסכים עם זה או לא, זה לא נותן רושם ממש טוב".
לרונאלדו רק שני שערים העונה ב-12 הופעות במדי השדים האדומים, כשהאחרון והיחיד בפרמייר-ליג היה מול אברטון בשבוע שעבר. למרות המספרים החלשים, מנג'ר יונייטד, אריק טן האח, ספג ביקורת קשה על כך שהחליף את הפורטוגלי במחצית השנייה. "אנחנו צריכים לשחק ארבעה משחקים ב-10 ימים ורציתי לשמור את כולם רעננים", הסביר טן האח את החלטתו. "אנטוניו מרסיאל לא זמין ברגע זה, מרקוס רשפורד לא היה טוב והיה צריך לעשות שינויים. הרי בארבעת המשחקים הקרובים אנחנו נרצה לנצח".
״אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהדרך", המשיך ההולנדי. "שלטנו במשחק הזה, בייחוד במחצית השנייה. ראית את הבעיות שהיו לניוקאסל, וזו אחת הקבוצות הכי פיזיות בליגה. לכולם שם היו התכווצויות ולנו לא. שברנו אותם, אבל לא 'הרגנו' את המשחק בכך שלא כבשנו".
בממלכה התייחסו בהרחבה לשער השני של רונאלדו שנפסל, שהיה ביזארי במיוחד. בדקה ה-49 כשכדור חופשי של ניוקאסל עוד לא התאפשר, הפורטוגלי חטף את הכדור מרגלי ניק פופ עוד לפני הבעיטה, דהר לשער הריק וכבש מבלי שהשופט אישר את המהלך. "אין תגובה", ענה טן האח כשנשאל אם השער היה חוקי או לא. "כולם ראו מה קרה על כר הדשא".
3 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
שוב סופג את מרבית האש. טן האח
(צילום: AFP)
אדי האו, מנג'ר ניוקאסל, הוסיף: "מבחינתי זה היה ברור שהשער לא חוקי. ניק חיכה לבעוט וכריסטיאנו פשוט חטף לו את הכדור מבלי שהשופט שרק. אנחנו אלה שקופחנו כי היה צריך להישרק פנדל לקאלום ווילסון".