על אף ששניהם עזבו את הליגה הטורקית ולא ישחקו בה יותר, ההתאחדות הטורקית לכדורגל הודיעה הערב (חמישי) על הרחקתם של שגיב יחזקאל ועדן קארצב לשמונה משחקים.
כזכור, שגיב יחזקאל חגג שער במדי אנטליהספור עם מחווה לחטופים, ובשל כך נחקר במשטרה ונאלץ לעזוב את טורקיה. עדן קארצב, ששיחק בבשאקשהיר, שיתף סטורי באינסטגרם שלו על החטופים, וגם הוא נחקר במשטרה ושוחרר מקבוצתו, שהשאילה אותו למכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל נוחת בנתב"ג
שגיב יחזקאל נוחת בנתב"ג
שגיב יחזקאל. עונש הזוי
(צילום: יריב כץ)
יחזקאל הורשע בכך שחגג את השער עם "תעמולה אסורה" וקארצב הושעה על סעיף "שיתוף תכני תעמולה". בנוסף, קבוצותיהם קיבלו קנס כספי.
יחזקאל וקראצב כבר עזבו את טורקיה, אז בכל מקרה העונש שלהם לא שווה הרבה. קארצב כאמור חתם במכבי ת"א ולעונש אין השפעה על ליגת העל, ויחזקאל צפוי למצוא בקרוב קבוצה אחרת.
יחזקאל שלח מכתב לאנטליהספור בו דרש את שחרורו באופן מיידי בטענה להפרת חוזה. יחזקאל דורש לעמוד בתשלום מלוא חוזהו המסתיים ב-2026 ולקבל פיצוי על הנזקים התדמיתיים שנגרמו לו על-ידי אנטליהספור. הוא הוסיף כי התנהלותו הפזיזה והלא אחראית של המועדון, שכונתה אף "מבישה", הובילה להסתה כלפיו ומעצר. עוד נטען כי מי שהסית נגד השחקן, בין היתר, היו גם ההתאחדות וההמשלה הטורקית - פעולות שהמשמעות שלהן מבחינתו היוותה ניסיון שלא בתום לב לגרום לו לעזוב.