איזה כיף להיות אוהד פריז סן-ז'רמן היום, אבל אוהד אמיתי. מישהו מבוגר שזוכר את הימים בהם השחקן הכי טוב של הקבוצה היה פאולטה. עכשיו הוא רואה את לאו מסי יורד מהמטוס. השחקן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל מגיע לקבוצה שלו כשהוא עדיין בשיאו.
לא פלא שאלפים הגיעו כבר שלשום לשדה התעופה בפריז, למרות שמסי עוד לא חתם. רק אוהדי כדורגל מרגישים ככה, רצון בלתי נשלט לעשות משהו כדי להעביר את ההתרגשות, ועדיף שזה יהיה עם אנשים שמרגישים כמוך ולא יכולים להחזיק את זה בבטן.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי מנופף לאוהדים
(צילום: רויטרס)
גם קורונה לא יכולה לעצור אוהד כשקורה לו דבר כזה, עשרות אלפי אנשים בצרפת מסתובבים היום בתחושה שהם זכו בלוטו, זה עוד לפני שמסי בכלל בעט בכדור.
אוהדי כדורגל זה עם שאוהב לחיות בדמיון, בגלל זה עונת ההעברות היא מרתקת כמעט כמו עונת המשחקים עצמה ולפעמים אפילו יותר. כל אוהד מרפרש בטירוף את האתר של הקבוצה שלו בשביל מילה אחת: WELCOME. זה גם לא כזה משנה מי השחקן, העיקר שיהיה מישהו. כל בעלים של קבוצה הופך בעל כורחו לפיית השיניים של אנשים מבוגרים שמחכים להפתעה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי פ.ס.ז' מחכים למסי
אוהדי פ.ס.ז' מחכים למסי
אוהדי פ.ס.ז' מחכים למסי
(צילום: AP)
אוהדי פריז סן-ז'רמן קיבלו חתיכת הפתעה, מישהו שהם בכלל לא העזו לפנטז עליו. אני בטוח שעד הרגע האחרון רובם לא האמינו שזה קורה ומסי יצטרף למועדון שלהם. האופוריה של החתמה כזאת שווה לאופוריה אחרי תואר ואולי אפילו יותר - כי יש עכשיו זמן לחשוב איך הוא ישתלב ואיך ייראה המשולש ניימאר-מסי-אמבאפה.
זה התגשמות חלום פרוע מדי וכמו כל חלום כזה יש סיכוי טוב שהוא יתרסק בצורה כואבת. אבל למי אכפת מזה עכשיו? עכשיו אפשר לחגוג כמו זוכים טריים בלוטו.