ברק בכר ממשיך לגלות עניין בקבוצות אותן הדיח העונה במוקדמות ליגת האלופות. אחרי הדיווחים השונים לגבי המעקב של הכוכב האדום בלגרד, ביוון כעת טוענים: מאמן מכבי חיפה מועמד לאולימפיאקוס.
על-פי דיווח באתר "SDNA", בכר הוא אחד ממספר רב של מועמדים לאימון מועדון הפאר שחווה עונה קשה ונפרד כבר משלושה מאמנים, האחרון הוא מיצ'ל הספרדי. בין השמות שהוזכרו נמצאים ג'נארו גאטוזו האיטלקי, אסטבן קמביאסו הארגנטינאי, חוסה בורדלאס הספרדי וגם מאמן רד בול זלצבורג לשעבר, ג'סי מארש. אולימפיאקוס כלל לא בטוח שתזכה באליפות ביוון. היא מדורגת במקום השלישי, שני מחזורים מפתיחת הפלייאוף, עם 60 נקודות - שלוש פחות מא.א.ק אתונה ופנאתינייקוס.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
יגיע ליוון? בכר
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
ג'נארו גאטוזו
ג'נארו גאטוזו
גם הוא ברשימת המועמדים. גאטוזו
(צילום: רויטרס)

"קללת בלומפילד" תישבר?

ומיוון חזרה לליגת העל שלנו. עם פער של 7 נקודות בפסגה, כשהוא בדרך לאליפות שלישית ברצף - לברק בכר נותר להוריד רק עוד קוף אחד מהגב. ניצחון חוץ בבלומפילד על מכבי ת"א כמובן.
"קללת בלומפילד" - כך מסתבר- עדיין מחזיקה מעמד והערב (20:30) תגיע שוב לפתחם של מכבי חיפה ומאמנה. פעם, עוד לפני מגפת הקורונה - אירחה מכבי ת"א את המשחקים שלה באצטדיון בנתניה. שלוש עונות לקח הסיפור הזה, ומכבי חיפה ניצחה שם פעם אחת. אבל חמש שנים קודם לכן וארבע שנים (פחות חודש) אחרי, השליטה עדיין של התל-אביבית. הניצחון האחרון של מכבי חיפה על מכבי ת"א בבלומפילד נרשם אי שם במאי 2011, מצמד של תומר חמד, התרחש עוד לפני שהחלוץ יצא בכלל לשחק בחו"ל.
הירוקים זוכרים היטב את הביקור האחרון שלהם בבלומפילד מול מכבי ת"א - בינואר האחרון. אז קראו למפגש הזה "משחק עונה" - והחבורה של אייטור קראנקה חגגה 0:3 מוחץ (אז עוד עם אוסקר גלוך בהרכב). רק שהפעם, כך לפחות מאמינים בחיפה, הנאחס יישבר.