הצגה נוספת ללאו מסי. לאחר שבמשחקו הראשון במדי אינטר מיאמי עלה מהספסל וכבש שער נפלא בבעיטה חופשית בתוספת הזמן שסידר ניצחון דרמטי, הפעם הפרעוש כבר פתח לראשונה, ושוב כיכב, עם צמד ובישול ב-0:4 של קבוצתו על אטלנטה. גם סרחיו בוסקטס ערך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה, והשלים 71 דקות.
מדובר היה במשחק השני של מיאמי במסגרת גביע הליגות (מפעל משותף של ה-MLS והליגה המקסיקנית), ונכון לעכשיו יש לה מאזן מושלם בבית 10 (6 מ-6). המשחק הבא של מסי וחבריו יהיה ב-21 באוגוסט, במסגרת ה-MLS, כשהם יארחו את שארלוט. בליגה נמצאת מיאמי במקום האחרון בקונפרנס המזרחי עם 18 נקודות בלבד אחרי 22 משחקים.
3 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
מרגיש בבית. לאו מסי
(Megan Briggs/AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
הקדיש את השער השני לדייויד בקהאם. לאו מסי
( Nathan Ray Seebeck/Reuters)
3 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
הוחלף לקול תרועות הקהל
(John David Mercer/Reuters)
כבר בדקה השמינית כבש מסי את הראשון שלו במשחק, כאשר קיבל כדור עומק נהדר, התקדם מעט עם הכדור ולאחר שבעט לקורה, עט על הריבאונד וכבש את שערו השני מאז הצטרף לאינטר מיאמי. כעבור 13 דקות, מסי הוביל את ההתקפה, ומסר כדור נהדר לרוברט טיילור הפיני שהיה באגף שמאל. טיילור החזיר את הכדור לרחבה, שם היה הארגנטינאי, שדחק פנימה והוסיף חגיגה משעשעת, אותה הקדיש לדייויד בקהאם ביציע.
מבשל השער השני, רוברט טיילור כבש בעצמו את השער השלישי של אינטר מיאמי, שירדה להפסקת המחצית עם 0:3 בכיס, ולמעשה גמרה את המשחק כבר במחצית הראשונה. מיאמי כבשה עוד שער אחד במחצית השנייה, כאשר מסי דהר עם הכדור ממחצית המגרש של אטלנטה, ומסר כדור חד לטיילור, שכבש מצד שמאל של הרחבה את שערו השני במשחק.
בדקה ה-78, החליט מאמן אינטר מיאמי, טאטא מרטינו, שמסי עשה את שלו, והוא יצא לקול תרועות הקהל המקומי והוחלף בידי רובי רובינסון. כובש הצמד השני, רוברט טיילור, יצא חמש דקות לאחר מכן. בדקה ה-83 איבדה מיאמי את כריסטופר מקוויי השבדי, שהורחק באדום ישיר, בעוד אטלנטה קיבלה הזדמנות להשיג שער מצמק כשקיבלה פנדל - אך תיאגו אלמדה, חברו של מסי בנבחרת ארגנטינה, החטיא מהנקודה הלבנה.