ארה"ב כבר ממתינה בשקיקה למשחקו השני של לאו מסי במדי אינטר מיאמי - הלילה (בין שלישי לרביעי, 2:30 שעון ישראל) מול אטלנטה יונייטד, גם כן בגביע הליגות (המפעל המשותף ל-MLS ולליגה המקסיקנית).
בעוד ב-1:2 על קרוס אסול המקסיקנית, "הפרעוש" עלה כמחליף ושותף 36 דקות (אך גם קינח עם שער ענק בבעיטה חופשית בדקה ה-94), הפעם - כך חשף מאמנו טאטה מרטינו - הוא צפוי לעלות בהרכב, כמו גם חברו מימי ברצלונה סרחיו בוסקטס.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הקפטן החדש. מסי
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
"סביר להניח שלאו ובוסקטס ישחקו יותר זמן, אולי אפילו יפתחו", אמר מרטינו. "כולנו יודעים שכאשר לאו עולה ב-11, הוא תמיד משחק את כל 90 הדקות. הכל תלוי איך הוא ירגיש". מרטינו אף סיפר כי למרות שהוא רק פחות משבוע בקבוצה - הכוכב הארגנטינאי ישמש מעתה כקפטן.
גרגוריו הברזילאי משמש כקפטן הקבוע של אינטר מיאמי, אך הוא פצוע. המגן היהודי דיאנדרה ידלין החליף אותו, אך כבר במשחק מול קרוס אסול - העניק למסי את סרט הקפטן כשזה נכנס כמחליף במחצית השנייה.
2 צפייה בגלריה
מסי ובוסקטס
מסי ובוסקטס
יפתחו הפעם בהרכב. מסי ובוסקטס
(צילום: Sam Navarro-USA TODAY Sports)
מרטינו נשאל במסיבת העיתונאים גם על שער הבכורה של הארגנטינאי בן ה-36 - יש שיגידו הרגע הגדול ביותר בהיסטוריה הקצרה של אינטר מיאמי.
"אנחנו רגילים ממנו לדברים גדולים", סיפר מרטינו. "ומכיוון שזה רגיל, אנחנו מנסים לנרמל דברים שאינם שכיחים. למרות זאת, אני חושב שרבים מאיתנו התחלנו לדמיין את השער מהרגע שהעבריה הזו בוצעה ועד הרגע בו הוא בעט את הכדור".