זה לא סוד שלאו מסי לא בדיוק נהנה בשתי העונות בפריז סן ז'רמן. בזו האחרונה "הפרעוש" ספג שריקות בוז מהאוהדים המקומיים במהלך מספר משחקים ואף הושעה לשבועיים לאחר שטס ללא אישור לסעודיה במהלך העונה - ובסיומה עזב וחתם באינטר מיאמי מה-MLS. היום (חמישי) התפרסמו ציטוטים של הכוכב הגדול של נבחרת ארגנטינה, בו הוא תיאר את חוסר שביעות רצונו מההתנהלות כלפיו מצד המועדון הצרפתי.
מסי סיפר כי הופתע והתאכזב שפ.ס.ז' סירבה לערוך עבורו קבלת פנים לאחר הזכייה שלו עם ארגנטינה במונדיאל. "אפילו שהדברים בסן ז'רמן לא הלכו כפי שרציתי, זכיתי בגביע העולם בזמן כשהייתי שחקן שלה", אמר בריאיון לערוץ היוטיוב olgaenvivo. "הייתי השחקן היחיד מאלופת העולם שלא קיבל הכרה רשמית מהקבוצה בה שיחק. אבל אפשר להבין, הייתי במדינה שאותה ניצחנו בגמר המונדיאל ובאשמתנו הם לא סיימו כאלופים.".
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
(EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON)
יש לציין שמסי אכן זכה ל"משמר כבוד" משחקני פ.ס.ז', אך זה לא שיפר את הרגשתו. לטענתו הוא ביקש להציג את גביע המונדיאל בפארק דה פראנס - אצטדיונה הביתי של האלופה הצרפתית, אך בקבוצה לא אהבו את הרעיון, לאור העובדה שארגנטינה ניצחה בגמר את צרפת - בה משחק כוכבה של פריז קיליאן אמבאפה.
מסי גם נשאל כרגיל האם יגיע למונדיאל 2026, אבל תשובתו נשארה דומה: "לא יודע אם אצליח להגיע, אני עדיין לא חושב על זה כי זה רחוק. אני כן חושב על הקופה אמריקה והמטרה שלי היא לשחק שם, כי בדיוק מקיימים את הטורניר בארצות הברית. אחר כך נראה, זה תלוי איך ארגיש. יש עוד שלוש שנים עד אז".
כאמור, העונה שעברה הייתה סוערת במיוחד מבחינת מסי, שנחשב בפי רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים. הוא הוביל את ארנטינה לזכייה בגביע העולם שנערך במהלך העונה, בתום בצורת וציפייה של 36 שנה של האלביסלסטה להנפת התואר - לו חיכו מאז הזכייה של הנבחרת בראשות דייגו מראדונה ב-1986.
עם זאת, לאחר ההדחה הכואבת של פריז סן ז'רמן מליגת האלופות בשלב שמינית הגמר אוהדיה החלו לגלות יחס עוין כלפי מסי ואף שרקו לו בוז, דבר שהלך והתעצם לאחר אותה נסיעה לסעודיה מבלי להודיע לאנשי הקבוצה, מה שכאמור הוביל אז להשעיה קצרה של הכוכב, שהתנצל וחזר לשחק במועדון - עמו זכה בסיום העונה באליפות. בסופו של דבר הוא עזב, ולאחר ספקולציות רבות בנוגע לעתידו, הפתיע רבים כשבחר לחתום דווקא בארה"ב.