ביום שני (22:00) תפתח וולבס את עונת 2023/34 כשתתארח אצל מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, והלילה (בין שלישי לרביעי) הודיעה הקבוצה על סיום תפקידו של המאמן ז'ולן לופטגי, כאשר לפי הודעת המועדון מדובר בהסכמה בין שני הצדדים.
לופטגי בן ה-56, מאמן מוערך שהדריך בעבר את נבחרת ספרד וריאל מדריד, מונה למאמן וולבס רק בנובמבר. הקבוצה הייתה אז במקום ה-19 והלפני האחרון, והוא הוביל אותה עד למקום העשירי. ב-23 משחקי פרמייר-ליג תחת לופטגי, ניצחה וולבס בתשעה, סיימה בתיקו עוד ארבעה והפסידה בעשרה.
1 צפייה בגלריה
ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי
השאיר את וולבס בליגה. לופטגי
(צילום: REUTERS/Clodagh Kilcoyne)
אז למה הצדדים נפרדו? לפי הדיווחים, לופטגי היה בנתק עם מספר בכירים במועדון בעקבות מסע הרכש המצומם שביצעה הקיץ הקבוצה. וולבס צירפה רק את מתיאוס קוניה שנרכש סופית אחרי שהושאל מאתלטיקו מדריד, מאט דוהרטי בן ה-31 שחזר לקדנציה נוספת מטוטנהאם ובובקאר טראורה שהגיע ממץ. לעומת זאת, היא כבר נפרדה מהקפטן רובן נבס (עבר לאל-הילאל ב-55 מיליון יורו), נתן קולינס )ברנטפורד), ראול חימנס (פולהאם) וקונור קודי (לסטר). היא הרוויחה הקיץ 106 מיליון אירו ממכירת שחקנים, בעוד שהוציאה רק 61 מיליון אירו.
לפי הדיווחים באנגליה, מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא גארי אוניל, שבאוגוסט שעבר מונה למאמן בורנמות' אך פוטר בסיום העונה למרות שהשאיר אותה בליגה.