טרי ונבלס, כדורגלן ומאמן העבר, הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 80. ונבלס היה מהמאמנים הבכירים באנגליה בשנות ה-80 וה-90, וכמאמן הוביל את נבחרת שלושת האריות לחצי הגמר ביורו 1996, זאת לאחר קריירת אימון טובה ברמת הקבוצות - הוא הדריך את ברצלונה (אליפות), טוטנהאם (גביע) קריסטל פאלאס וקבוצות נוספות באנגליה.
הוא גם רשם כשחקן יותר מ-500 הופעות בצ'לסי, טוטנהאם, קווינס פארק ריינג'רס וקריסטל פאלאס. הוא שיחק בעמדת הקשר, זכה עם צ'לסי בגביע הליגה ב-1965 והניף עם טוטנהאם את הגביע האנגלי ב-1967. בנבחרת אנגליה רשם שתי הופעות במשחקי ידידות ב-1964.
1 צפייה בגלריה
טרי ונבלס
טרי ונבלס
דמות אגדית בטוטנהאם. ונבלס ב-2012
(צילום: Action Images / Adam Holt Livepic/File Photo)
בהצהרה של משפחת ונבלס נכתב: "אנו הרוסים לחלוטין מהאובדן של בעל ואבא נפלא שהלך אתמול בשלום לאחר מחלה ממושכת. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן עצוב זה, כדי לאפשר לנו להתאבל על האובדן של האיש המקסים הזה, שהיה לנו מזל שהיה חלק מאיתנו".

טוטנהאם תבצע מחווה מול אסטון וילה

ונבלס הוא דמות אגדית בטוטנהאם, לאחר שזכה איתה כאמור בגביע גם בתור שחקן וגם בתור מאמן. המועדון ערך עבורו דקה של מחיאות כפיים לפני משחק הפרמייר-ליג היום (16:00) נגד אסטון וילה. "המועדון עצוב מאוד לשמוע על פטירתו של שחקן ומאמן העבר טרי ונבלס.
"אנו שולחים את תנחומינו לחברים והמשפחה של טרי בתקופה הקשה הזו. כמחווה, אנו נערוך דקה של מחיאות כפיים והשחקנים שלנו יענדו סרטים שחורים על הזרוע במהלך המשחק נגד אסטון וילה. נוח על משכבך בשלום, טרי".