לאו מסי נפרד היום (ראשון) באופן רשמי מברצלונה, אחרי שערך מסיבת עיתונאים מרגשת בקאמפ נואו, ובלי לבזבז הרבה זמן נמצא כבר בדרכו לקבוצתו החדשה - פריז סן ז'רמן. בל'אקיפ דיווחו שהפרעוש ינחת בפריז ושהעסקה סגורה ב-100 אחוזים.
העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו טוען שטיוטת החוזה כבר הוגשה לאביו של מסי, חורחה, וכעת נותר לסגור על הפרטים הקטנים. לפי הדיווחים בצרפת, מסי צפוי לנחות רק מחר בפריז ולעבור בדיקות רפואיות, וביום שלישי הוא יוצג באחד האתרים המפורסמים בעולם - מגדל אייפל, אותו כבר פ.ס.ז' שריינה.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי במסיבת העיתונאים
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
אוהד של מסי ליד מגדל אייפל
אוהד של מסי ליד מגדל אייפל
אוהד של מסי ליד מגדל אייפל
(צילום: AP)
תחילה נמסר שמסי ינחת בפריז עוד הערב (ראשון) ומאות אוהדים אף חיכו לו בשל כך בנמל התעופה. בהמשך נמסר שהוא ונציגיו עדיין בודקים את החוזה וכי לא נמסר על טיסה פרטית מברצלונה שאמורה לנחות בפריז. המשטרה המקומית בצרפת אף אישרה שהוא אמור לנחות מחר (שני).
במסיבת העיתונאים היום מסי נשאל על ההגעה לפ.ס.ז', והבהיר: "זו אפשרות, אבל אין שום דבר סגור ואין סיכום. אנחנו רק מדברים. קבוצות רבות התקשרו והביעו בי עניין". הארגנטינאי גם התייחס לתמונה שצולמה עם שחקני פ.ס.ז' באיביזה, רק לפני מספר ימים: "זה מקרי. זו הייתה רק בדיחה, רגע בין חברים בחופשה".
בדיווחים שונים נכתב שהסכומים שמסי אמור להרוויח בקבוצת הפאר הם, באופן לא מפתיע, אסטרונומיים: 40 מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים, ולא פחות מ-30 מיליון אירו עבור מענק חתימה. באיבנינג סטנדרד פורסם שהוא ירוויח 31.5 מיליון אירו ברוטו בחוזה לשנתיים (25 מיליון נטו), עם אופציה לעונה שלישית. בברצלונה מסי היה אמור להרוויח 20 מיליון אירו "בלבד". חתיכת שדרוג.
הדיווח ב"ל'אקיפ" על ההגעה של מסי לבדיקות רפואיות בפ.ס.ז'

לאפורטה: "תודה על הכל, לאו!"

אחר הצהריים, שעות לאחר מסיבת העיתונאים, מסי העלה פוסט פרידה באינסטגרם: "הייתי רוצה לעזוב בצורה אחרת, למרות שאני מניח שפרידות הן אף פעם לא משהו נחמד. רציתי להמשיך בברצלונה, אבל זה לא הסתדר. אני רוצה להודות לכל מי שליווה אותי לאורך השנים. רוצה גם להודות לאוהדים שהעניקו לי אהבה, ניסיתי להשיב להם כשנתתי הכל למען החולצה. אני עוזב, אבל לא אומר להתראות, נתראה בהמשך. ויוה בארסה!".
נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה צייץ: "אני מאחל לך מסי, ולכל משפחתך, רק דברים טובים. הדלתות יישארו תמיד פתוחות עבורך בברצלונה. תודה על הכל, לאו!".
4 צפייה בגלריה
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אוהדים של מסי בברצלונה
אוהדים של מסי בברצלונה
אוהדים של מסי מחוץ לקאמפ נואו
(צילום: AFP)
הפוסט של מסי
הפרידה של לאפורטה
במסיבת העיתונאים עצמה נפרד בדמעות מקבוצת נעוריו וגם ענה לשאלות. "זה מאוד קשה בשבילי", פתח מסי את דבריו כשהוא ממרר בבכי על הדוכן. "יש הרבה דברים לומר אחרי הרבה שנים שעברתי פה. הגשמתי כאן את חלומי והכל היה נהדר".
"כמו שאמר ז'ואן לאפורטה (נשיא בארסה), הגענו לסיכום אבל זה לא יכול היה לצאת אל הפועל בגלל עניינים בירוקרטיים של הליגה", המשיך מסי, שהגיע לאירוע המרגש לצד אשתו אנטונלה וילדיו. "אני יודע שעשיתי את כל מה שאפשר בשביל להמשיך בברצלונה. רציתי להישאר. בעונה שעברה לא רציתי להמשיך, אבל השנה כן, וזה לא היה אפשרי".
"עוברים לי המון דברים בראש, עדיין לא מצליח לעכל שאני עוזב את המקום הזה. עכשיו אתחיל את הכל מאפס והכל ישתנה. אעשה את הדבר הטוב ביותר לטובת המשפחה שלי. זה שינוי קשה בשבילי, אבל צריך לקבל את זה".
פורסם לראשונה: 18:34, 08.08.21