המחזור הראשון בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון ר.ב. לייפציג אכזבה עם 1:1 מול שטוטגרט למרות שליטה מוחלטת. בהמשך, פ.צ. קלן תארח את שאלקה.
2 צפייה בגלריה
כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג מול ווטארו אנדו שחקן שטוטגרט
כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג מול ווטארו אנדו שחקן שטוטגרט
הגיעו להמון מצבים, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. אנקונקו
(צילום: גטי אימג'ס)

שטוטגרט - ר.ב. לייפציג 1:1

השוואבים, ששרדו בבונדסליגה בזכות שער בדקה ה-90 בעונה שעברה, פתחו את הנוכחית עם נקודה מפתיעה לחיוב מבחינתם. מנגד, ר.ב. לייפציג יכולה להרגיש מאוכזבת מהתוצאה אחרי ששלטה ללא עוררין וסיכנה את השער בלי סוף. אולי החזרה הצפויה של טימו ורנר תשפר מעט את יכולת הסיום של הקבוצה.
כריסטופר אנקונקו, שנבחר לשחקן העונה בבונדסליגה ב-2021/22, פתח את העונה הנוכחית עם שער כבר בדקה השמינית אחרי בישול של דני אולמו, אבל נאוירו אחאמדה הצרפתי בן ה-20 איזן בדקה ה-32. דויד ראום, שרק הצטרף בימים האחרונים ללייפציג, פתח בהרכב והשלים 90 דקות.
2 צפייה בגלריה
לוקא קיליאן שחקן פ.צ. קלן
לוקא קיליאן שחקן פ.צ. קלן
פתחו את העונה מצוין. קיליאן
(צילום: גטי אימג'ס)

פ.צ. קלן - שאלקה 1:3

הכחולים חזרו אל הבונדסליגה אחרי עונה אחת בליגת המשנה וכבר למדו שהעונה שלהם הולכת להיות קשה. שאלקה עשתה את הדרך הקצרה לקלן וכבר בדקה ה-35 נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדומיניק דרקסלר הורחק. לוקא קיליאן העלה את קלן ליתרון בדקה ה-49 אחרי בישול של יונאס הקטור, פלוריאן קיינץ הוסיף עוד אחד (65). מריוס בולטר עוד צימק (76), אבל דיאן ליוביצ'יץ' נגח פנימה את השלישי והכריע את המשחק בדקה ה-80.

* בבלגיה, ליאור רפאלוב בישל פעמיים (16 ו-30) עבור אנדרלכט, שמובילה 1:3 על סראינג במסגרת המחזור השלישי. רפאלוב וחבריו מנסים להתאושש מההפסד לסרקל ברוז' במחזור שעבר.