בעוד תשעה ימים תפגוש נבחרת ישראל את זמביה למשחק ידידות בארץ. האם מי שידריך את הזמבים באותו משחק יהיה מכר ותיק? בתקשורת האפריקאית מדווחים ביממה האחרונה כי גרנט הציע את עצמו לאימון הנבחרת, הנמצאת במקום ה-88 בדירוג העולמי של פיפ"א.
על-פי אחד הדיווחים, "גרנט הוא אחד מ-100 מאמנים שהציעו את עצמם לאימון הנבחרת", שמחפשת מחליף לאלוישה אסאנוביץ' הקרואטי, שהתפטר מתפקידו לפני חודש. בין המועמדים הנוספים לתפקיד אפשר למצוא את מאמן הנבחרת הזמבית לשעבר, וודסון ניירנדה, ומוחמד פתחי המצרי.
1 צפייה בגלריה
אברם גרנט
אברם גרנט
יגיע לזמביה? גרנט
(צילום: AP)
מונדיאל הכסף - פרק פתיחה | מונדיאל במדבר
תפקידו האחרון של גרנט על הקווים היה כמאמנה הזמני של נורת'איסט יונייטד ההודית, שם ב-17 משחקים רשם שני ניצחונות, תיקו ו-14 הפסדים. בשנה שעברה מונה ליועץ הרשמי של משרד הספורט בדובאי.
גרנט בן ה-67 אימן בישראל את הפועל פ"ת, מכבי ת"א, הפועל חיפה ומכבי חיפה, לפני שמונה למאמן הנבחרת הלאומית. לאחר מכן מונה למנג'ר המקצועי של צ'לסי, לפני שהחליף את ז'וזה מוריניו כמאמן הראשי והוליך את הקבוצה עד לגמר הצ'מפיונס. לאחר שפוטר עבד בפורטסמות' ו-ווסטהאם. כמו כן, אימן גרנט את פרטיזן בלגרד תקופה קצרה ואת נבחרת גאנה, איתה העפיל ב-2015 לגמר אליפות אפריקה.