לאחר שורה של תוצאות לא טובות, הודיעה היום (שני) סאות'המפטון על פיטוריו של ראלף האזנהוטל. המאמן האוסטרי אימן את הקדושים מאז דצמבר 2018 וכמעט סגר ארבע שנים במועדון אותו הציל מירידה בעונתו הראשונה. להאזנהוטל היה חוזה עד יוני 2024, אך הוא לא יסיים אותו.
"סאות'המפטון יכולה לאשר כי המועדון נפרד ממאמן קבוצת הגברים הבוגרת ראלף האזנהוטל", נכתב בציוץ לאקוני בחשבון הטוויטר הרשמי של סאות'המפטון. במשחקו האחרון של האזנהוטל בתפקיד הובסה קבוצתו 4:1 בבית בידי ניוקאסל, מה שהוריד אותה למקום ה-18 - מתחת לקו האדום. ב-14 מחזורים רשמו האדומים-לבנים שמונה הפסדים וניצחו שלוש פעמים בלבד.
1 צפייה בגלריה
מאמן סאות'המפטון ראלף האזנהוטל
מאמן סאות'המפטון ראלף האזנהוטל
פוטר מסאות'המפטון. ראלף האזנהוטל
(Getty Images)
כאמור, ראלף האזנהוטל מונה כמאמן סאות'המפטון באמצע עונת 2018/19, כאשר הקבוצה הייתה במצב קשה בתחתית. האוסטרי הצליח לייצב את הסגל והקדושים שרדו עוד עונה בליגה וביולי 2020 אף נבחר למאמן החודש בפרמייר-ליג.
בתום שבעה מחזורים בעונת 2020/21 הקבוצה תחתיו הוליכה את טבלת הליגה האנגלית, דבר שלא עשתה מאז 1988. עם זאת, תחת שרביטו ספגה סאות'המפטון פעמיים את התבוסה הגבוהה בתולדותיה - 9:0 - פעם אחת בידי לסטר סיטי ופעם אחת בידי מנצ'סטר יונייטד. טרם הגיע לסאות'המפטון אימן האזנהוטל במשך שניים בר.ב. לייפציג ובמשך שלוש שנים אימן את אינגולשטאדט, כאשר בין השאר שיחק תחתיו אלמוג כהן.