לדייויד בקהאם יש חלום: להפוך את אינטר מיאמי לברצלונה של העשור הקודם. אחרי שכבר צירפה את לאו מסי, סרחיו בוסקטס והמאמן טאטה מרטינו, אינטר מיאמי הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של המגן השמאלי ג'ורדי אלבה (34) עד סוף עונת 2024.
אלבה עבר לברצלונה מוולנסיה בקיץ 2012 תמורת 14 מיליון יורו אחרי שהצטיין במדי נבחרת ספרד ביורו, ועזב אותה הקיץ אחרי 458 הופעות במדיה. הוא זכה איתה בשש אליפויות, חמישה גביעי ספרד, ארבעה תארי סופרקאפ ספרדי, ליגת האלופות, גביע העולם למועדונים והסופר קאפ האירופי.
3 צפייה בגלריה
אלבה מונף באוויר
אלבה מונף באוויר
מצטרף לפרויקט. אלבה בפרידה מברצלונה
(צילום: Pau BARRENA / AFP)
לפי הדיווחים, המטרה של הבעלים בקהאם היא להביא גם את לואיס סוארס ואנדרס אינייסטה. הקשר בן ה-39 הודיע לקבוצתו היפנית ויטסל קובה שהוא לא מתכוון להמשיך, וגם הוא בדרך לאיחוד עם לאו מסי. החלוץ רוצה מאוד להתאחד עם החבר הכי טוב שלו, אבל הבעיה היא שקבוצתו גרמיו הברזילאית לא מתלהבת לשחרר אותו כרגע.
חורחה מאס, אחד מבעלי הקבוצה, אמר לתקשורת בארה"ב: "זה יהיה מדהים אם נצרף את לואיס סוארס, אבל הוא כרגע תחת חוזה בגרמיו ויש לו סעיף שחרור. הבאנו את מסי ובוסקטס, ונביא שחקנים נוספים".
3 צפייה בגלריה
סוארס ומסי מתחבקים
סוארס ומסי מתחבקים
סוארס ומסי ב-2020. יחזרו לשתף פעולה?
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
מסי מוצג במיאמי
(AP Photo/Rebecca Blackwell)
בספרד כבר מכנים את התוכנית השאפתנית של בקהאם כ"זקני ברצלונה" או בגרסה המרוככת יותר "אינטר ברצלונה". אבל בקהאם והבעלים הנוספים של הקבוצה רוצים למקסם את המומנטום מהחתמת מסי ולמשוך אליהם כמה שיותר שחקנים בעלי שם גדול.
מסי עצמו צפוי לערוך את הבכורה שלו בקבוצה בין שישי לשבת (3:00) מול קרוס אסול המקסיקנית במסגרת "גביע הליגות" (המפעל המשותף ל-MLS ולליגה המקסיקנית). ה-MLS נמצאת כרגע בהפסקה ותחזור לפעילות ב-21 באוגוסט.
פורסם לראשונה: 19:43, 20.07.23