האם ניימאר בדרך לשים סוף לשמועות על עזיבה ובפרט על חזרה לברצלונה, ולהאריך חוזה בפריז סן ז'רמן? על פי דיווח באתר פוט מרקאטו הצרפתי הכוכב הברזילאי הודיע להנהלת פ.ס.ז' על רצונו להישאר במועדון תמורת אותם התנאים שבחוזהו הנוכחי - 36 מיליון אירו לעונה.
ניימאר, שעד הקיץ האחרון בליסבון היה מתוסכל מהישגי המועדון בליגת האלופות, שינה על פי הדיווח את עמדתו בעקבות ההעפלה לגמר הטורניר בו הפסידה קבוצתו לבאיירן מינכן.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר מול מנצ'סטר יונייטד
(צילום: AP)
החוזה שלו אמור להסתיים ב-2022, אך בכל אחת מהעונות האחרונות מאז שהצטרף לפרויקט המיליארדים של נאסר אל-חלאיפי, רחשו סביבו שמועות על עזיבה, ביחוד בכיוון ההפוך לזה שממנו הגיע - וחזרה לשתף פעולה עם לאו מסי בברצלונה. ייתכן שכעת השמועות האלו ייפסקו עם הארכה של החוזה בחמש שנים נוספות.
פתיחת העונה של ניימאר הייתה רחוקה מאוד מרגועה ומשמחות: הוא הסתבך עם שערוריית התבטאויות גזעניות - שלו וכלפיו - במהלך המשחק מול מארסיי, ולאחר מכן נפצע במשחק הצ'מפיונס הקודם מול בשקשהיר, לא שיחק אתמול בהפסד ללייפציג וצפוי להיעדר לפחות משלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה.
הסרטון של קורזאווה
בעניין אחר, סרטון שהעלה שחקן הקבוצה לייבין קורזאווה יכול אולי להסביר משהו מהיכולת המאכזבת של הקבוצה מול לייפציג. התברר כי כמה מחבריו לסגל נקלעו לסיטואציה בלתי נעימה בעליל זמן קצר לפני המשחק מול לייפציג, כאשר נתקעו בתוך מעלית למשך קרוב לשעה עד שחולצו על ידי צוות הטכנאים.
לא פחות מעשרה שחקנים תויגו על ידי קורזאווה בסרטון, בהם אנחל די מאריה, מרקיניוס, מויסה קן, פרסנל קימפמבה ולאונרדו פארדס - כולם לדבריו היו במעלית התקועה. החלק המשעשע באירוע היה כאשר שאל קורזאווה מי תקוע במעלית ומבפנים נשמעה הצעקה "ניימאר, אמבאפה", כדי להאיץ בו להזעיק חילוץ, אף ששני הכוכבים כלל לא נסעו עם הקבוצה למשחק.