אכזבה גדולה בצ'לסי לאחר ה-0:0 אמש (שישי) מול פולהאם. הקבוצה של גרהאם פוטר הציגה את שני שחקני הרכש הנוצצים - אנסו פרננדס ומיכאלו מודריק - שעלו לבלוז 191 מיליון אירו, אך לא הצליחו להכריע את ההתמודדות מול הקוג'רס ולעלות מעליהם בטבלה.
בתקשורת האנגלית העבירו ביקורת נוקבת על היכולת שהציגו הבלוז, כאשר רוב הדגש היה על הסכום העצום שהוציאו בקבוצה על רכש, כשבחלון ההעברות החולף שברה צ'לסי את שיא פרמייר-ליג עם רכישתו של פרננדס (120 מיליון אירו) והגדילה את שיאה שלה בנוגע לסכום שהוצא על רכש בעונה אחת (545 מיליון אירו) - מה שלא עזר לקבוצה, שנמצאת במקום ה-9 בלבד בליגה האנגלית.
2 צפייה בגלריה
שחקן צ'לסי אנסו פרננדס
שחקן צ'לסי אנסו פרננדס
למרות הרכש הנוצץ, משהו לא עובד בצ'לסי. אנסו פרננדס
(AFP)
"כל קבוצה קטנה שצריכה קצת כסף ורוצה למכור שחקנים הייתה שמחה לשמוע מצ'לסי ברגעים אלה", כתב שחקן ומאמן העבר גריים סונס בטור ל'דיילי מייל'. "אף אחד לא משלם סכומים כאלה על שחקנים. אימנתי בפורטוגל. לא בטוח שהבחור הצעיר הזה (פרננדס) בכלל יתאים. לקחו לבעלים טוד בולי את התחתונים".
"יקח לשחקנים החדשים הרבה זמן להתאקלם", אמר פרשן סקיי ספורט ושחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר גארי נוויל. "למרות שהם השקיעו קרוב ל-600 מיליון אירו, הם עדיין צריכים להשתפר בכל אספקט. אי אפשר לצאת מזה רק באמצעות לשפוך כסף".
2 צפייה בגלריה
שחקן צ'לסי אנסו פרננדס עם בנואה בדיאשיל, טיאגו סילבה
שחקן צ'לסי אנסו פרננדס עם בנואה בדיאשיל, טיאגו סילבה
יקח להם זמן להתחבר. אנסו פרננדס עם בנואה בדיאשיל, טיאגו סילבה
(EPA)
מאמן הבלוז גרהאם פוטר הודה שיש בעיה של חיבור בין השחקנים: "פולהאם רצה ביחד כבר תקופה יחסית ארוכה. אנחנו במצב בו שחקנים חוזרים מפציעה בעוד החדשים מנסים למצוא את מקומם. אנחנו צריכים זמן כדי להתארגן. עדיין חסר לנו החיבור והביטחון שמגיעים כאשר השחקנים מכירים אחד את השני".
ה-0:0 מול פולהאם היה השני ברציפות של צ'לסי בפרמייר-ליג, זאת לאחר שסיימה בתוצאה דומה מול ליברפול מחזור אחד לפני כן. במחזור הבא באנגליה תתארח הקבוצה של גרהאם פוטר אצל ווסטהאם לדרבי לונדוני שיהיה חשוב מאוד לפטישים, שעסוקים במאבקי התחתית.