אחרי שפרסם פוסטים נגד ישראל, התנצל וחזר ויישר את ההדורים עם הנהלת באיירן מינכן: בגרמניה מדווחים כי נוסייר מזראווי נפגש גם עם ראשי הקהילה היהודית בעיר כדי להרגיע את הרוחות.
על פי הדיווח, הפגישה נערכה ביום חמישי שעבר ונכח בה גם מנכ"ל באיירן מינכן יאן כריסטיאן דרזן ונשיא המועדון הרברט היינר. בשבת האחרונה היינר גילה כי השוער הישראלי של הקבוצה דניאל פרץ ומזראווי נפגשו והשלימו לאחר שנוצרה ביניהם מתיחות בגלל הפוסטים של המגן המרוקאי. "זו הייתה שיחה טובה ופתוחה. ישבנו יחד, דניאל ונוסייר השלימו. זה סימן חשוב. יחד עם זאת, זה גם ברור שכמועדון אנחנו צריכים להסיק את המסקנות הנכונות, וזה שדבר כזה לא יכול לקרות שוב", אמר היינר לתקשורת הגרמנית.
1 צפייה בגלריה
נוסייר מזראווי
נוסייר מזראווי
נוסייר מזראווי. נפגש עם ראשי הקהילה היהודית
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
כזכור, מזראווי פרסם פוסטים רבים שתומכים בפלסטין ומתנגדים לתקיפות הישראליות ברצועת עזה. בחשבון האינסטגרם שלו עלה סטורי עם פסוק מהקוראן שבו נכתב: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם" (אותו משפט שציטט מונס דאבור כשגרם לסערה במהלך המהומות בהר הבית לפני כשנתיים וחצי).
הפוסטים שהעלה מזראווי עוררו סערה בגרמניה. בסופו של דבר הוא נפגש עם הנהלת באיירן מינכן, התנצל על הדברים, וחזר לפעילות בקבוצה - זאת לאחר שהיו דיווחים על כך שהיא שוקלת לשחרר אותו.
יו"ר מכבי גרמניה אלון מייר אמר כי הוא פנה לבאיירן מינכן כדי לערוך פגישה עם המגן המרוקאי, אולם לא זכה לתשובה. מנכ"ל באיירן יאן כריסטיאן דרזן אמר בתגובה כי "ייערכו עוד שיחות עם מזראווי", וכעת התפרסם כי אכן נערכה שיחה עם הקהילה היהודית.