לאחר ששלשום (רביעי) זומן לשיחת בירור במשרדי המועדון בעקבות שיתוף פוסטים אנטי-ישראליים בחשבונותיו ברשתות החברתיות, באיירן מינכן הודיעה היום כי המגן הימני נוסייר מזראווי התנצל, הבהיר שהוא "מגנה כל סוג של טרור", וישאר בקבוצה.
"נוסייר מזראווי הבטיח לנו שכאדם שוחר שלום הוא דוחה בנחישות טרור ומלחמה. הוא מתחרט אם הפוסטים שלו עוררו זעם", אמר יאן-כריסטיאן דרייזן, מנכ"ל באיירן, שהצהיר באופן חד משמעי: "באיירן מגנה את ההתקפה של חמאס על ישראל". מזראווי עצמו הוסיף: "אני מגנה כל סוג של טרור וכל ארגון טרור".
1 צפייה בגלריה
נוסייר מזראווי
נוסייר מזראווי
סוף לסאגה. מזראווי
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
בהודעת המועדון נכתב: "באיירן ומזראווי מתנגדים נחרצות להעברת הסכסוך במזרח התיכון ואלימותו לגרמניה, המחויבת לשלום. לשנאה ולאלימות מכל סוג אין מקום בתרבות הפוליטית של גרמניה. באיירן עומדת לצד הקהילה היהודית בגרמניה ולצדה של ישראל. שום דבר לא מצדיק רצח של ילדים ומשפחות. באיירן משוכנעת שכדורגל צריך לסייע ביצירת איזון בין תרבויות שונות, במיוחד ברגעים הקשים ביותר. מזראווי יישאר בסגל של באיירן, אך כרגע לא כשיר עקב פציעה שספג במהלך משחק עם נבחרת מרוקו".
כזכור, מזראווי פרסם פוסטים רבים שתומכים בפלסטין ומתנגדים לתקיפות הישראליות ברצועת עזה. ביום ראשון עלה בחשבון האינסטגרם שלו סטורי עם פסוק מהקוראן שבו נכתב: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם" (אותו משפט שציטט מונס דאבור כשגרם לסערה במהלך המהומות בהר הבית לפני כשנתיים וחצי).
במהלך השבוע האחרון נוצר בגרמניה חשש מהותי לקרע בחדר ההלבשה, מאחר שמספר שעות לאחר אותו פוסט מעורר מחלוקת, פרסם השוער הישראלי וחברו לקבוצה דניאל פרץ סרטון בו אמר כי "מדובר במלחמה בטרור ולא בפוליטיקה", וכי הוא "קורא לכל האוהדים והארגונים ברחבי העולם להתאחד במלחמה נגד הרשע".