פרשת נוסייר מזראווי הגיעה לסיומה. נשיא באיירן מינכן, הרברט היינר, אישר כי דניאל פרץ והמגן המרוקאי, שפרסם פוסטים אנטי-ישראלים, השלימו, רגע לפני משחק הקבוצה היום (16:30) מול דרמשטאדט בבונדסליגה.
לתקשורת הגרמנית, אמר היינר: "זו הייתה שיחה טובה ופתוחה. ישבנו יחד, דניאל ונוסייר השלימו. זה סימן חשוב. יחד עם זאת, זה גם ברור שכמועדון אנחנו צרכים להסיק את המסקנות הנכונות, וזה שדבר כזה לא יכול לקרות שוב".
1 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוחח עם מזראווי. פרץ
(Lars Baron/Getty Images)
ב"בילד" דיווחו עוד שלשום על "פגישה סודית" בין פרץ למזראווי. על-פי הפרסום, השניים ישבו יחד באותו שולחן בבית המלון של הקבוצה באיסטנבול, לאחר ה-1:3 באמצע השבוע על גלאטסראיי בליגת האלופות. יוזם פגישת ה"סולחה" היה אותו היינר, שדיבר תחילה עם כל שחקן בנפרד.
באותו דיווח מזראווי הבטיח לפרץ ש"אין לו עמדה שלילית כלפי ישראל או יהודים". המרוקאי אף ציין בשיחה המשולשת עם היינר כי מאמן הכושר האישי שלו מגיע מישראל והוא יהודי.
כזכור, בסוף השבוע שעבר זומן מזראווי לשיחת בירור במשרדי המועדון בעקבות שיתוף הפוסטים האנטי-ישראליים בחשבונותיו ברשתות החברתיות. לאחר מכן הקבוצה הודיעה כי המגן הימני התנצל, הבהיר שהוא "מגנה כל סוג של טרור" ויישאר בקבוצה.
"נוסייר מזראווי הבטיח לנו שכאדם שוחר שלום הוא דוחה בנחישות טרור ומלחמה. הוא מתחרט אם הפוסטים שלו עוררו זעם", אמר יאן-כריסטיאן דרייזן, מנכ"ל באיירן, שהצהיר באופן חד משמעי: "באיירן מגנה את ההתקפה של חמאס על ישראל". מזראווי עצמו הוסיף: "אני מגנה כל סוג של טרור וכל ארגון טרור".
מזראווי פרסם, כאמור, בשבוע שעבר פוסטים רבים שתומכים בפלסטין ומתנגדים לתקיפות הישראליות ברצועת עזה. ביום ראשון עלה בחשבון האינסטגרם שלו סטורי עם פסוק מהקוראן שבו נכתב: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם" (אותו משפט שציטט מונס דאבור כשגרם לסערה במהלך המהומות בהר הבית לפני כשנתיים וחצי).
במהלך השבוע האחרון נוצר בגרמניה חשש מהותי לקרע בחדר ההלבשה, מאחר שמספר שעות לאחר אותו פוסט מעורר מחלוקת, פרסם השוער הישראלי וחברו לקבוצה דניאל פרץ סרטון בו אמר כי "מדובר במלחמה בטרור ולא בפוליטיקה", וכי הוא "קורא לכל האוהדים והארגונים ברחבי העולם להתאחד במלחמה נגד הרשע".