לבן בשש העונות הבאות: ריאל מדריד סיכמה עם בורוסיה דורטמונד על רכישתו של הקשר האנגלי ג'וד בלינגהאם, שבימים הקרובים יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית במדיה של סגנית אלופת ספרד.
השחקן בן ה-19 נקשר לאורך העונה גם במעבר אפשרי לליברפול, והוא מצטרף למדים הלבנים של ריאל תמורת 103 מיליון אירו (88.5 מיליון ליש"ט).
1 צפייה בגלריה
בלינגהאם מודה לקהל
בלינגהאם מודה לקהל
בלינגהאם מודה לקהל
(צילום: EPA/FRIEDEMANN VOGEL)
בלינגהאם הצטרף לדורטמונד מברמינגהאם סיטי ביולי 2020, ובקיץ שעבר הפך לאחד השחקנים האנגלים המבוקשים בעקבות ההופעה שלו במדי הנבחרת במונדיאל. הקשר צפוי לחתום על חוזה לשש עונות, לאחר שסגנית אלופת גרמניה אישרה את קיום העיסקה, שיכול להגיע לכדי 133 מיליון אירו (115 מיליון פאונד) כולל בונוסים נוספים.
בנוסף, העיסקה, כשתצא לפועל, תהפוך את בלינגהאם לבן ה-19 לאחד השחקנים היקרים בתבל, אחרי שבגיל 17, כשחתם במדי דורטמונד הפך אז לבן ה-17 היקר בעולם. במדים הצהובים שחורים היה הקשר לקפטן הצעיר ביותר בעולם. עכשיו בלינגהאם עוזב לריאל אחרי שרשם 42 הופעות וכבש 14 שערים ושבעה בישולים בבונדסליגה.
עוד בשוק ההעברות: דיווחים באנגליה על חיזוק משמעותי לליברפול. הקבוצה של יורגן קלופ, שתנסה הקיץ לחזק בעיקר את חוליית הקישור שלה, תשלם 35 מיליון פאונד עבור אלכסיס מקאליסטר מברייטון. הקשר הארגנטינאי עבר בדיקות רפואיות ויחתום עד 2028.