ברק בכר, כך מסתבר, הוא לא המועמד היחיד לאימון הכוכב האדום בלגרד. בסרביה מדווחים היום (שישי) כי קבוצת הפאר פנתה לווינצ'נזו מונטלה האיטלקי כדי לנהל איתו מו"מ.
מונטלה, יש לציין, נמצא תחת חוזה באדנה דמירספור, המדורגת רביעית בליגה הטורקית. עוד קודם לכן שימש כמאמן זמני ברומא (בה גם כיכב כשחקן) והדריך את קטאניה, פיורנטינה, סמפדוריה, מילאן וסביליה הספרדית. כמעט באף מועדון לא באמת נחלה הצלחה גדולה ומאז 2019 הוא לא באמת מועמד לקבוצה בסרייה א'.
2 צפייה בגלריה
שחקן גדול, מאמן קצת פחות. מונטלה
שחקן גדול, מאמן קצת פחות. מונטלה
שחקן גדול, מאמן קצת פחות. מונטלה
(צילום: EPA)
מדובר על דיווח מעניין, שכן בימים האחרונים פורסם גם בסרביה כי בכר נמצא תחת מעקב של האימפריה המקומית. הכוכב האדום בלגרד, למי שבאמת לא יודע, היא מבין שני המועדונים הגדולים בסרביה, ונמצאת ביריבות קשה עם יריבתה העירונית פרטיזן, בה משחק ביברס נאתכו.
האדומים-לבנים נמצאים ברצף של שבע אליפויות רצופות, ונמצאים בדרכם הבטוחה לאריך את רצף הזכיות לשמונה, כאשר עשרה מחזורים לסיום העונה עם במקום הראשון עם יתרון של 18 נקודות על פני באקה טופולה השנייה.
2 צפייה בגלריה
וינצ'נזו מונטלה באיירן מינכן סביליה
וינצ'נזו מונטלה באיירן מינכן סביליה
לא בדיוק סיפור הצלחה על הקווים. מונטלה
(צילום: רויטרס)
בסך הכול זכתה 'הכוכב' ב-28 אליפויות סרביה על גלגוליה השונים וב-26 גביעים. הישג השיא של המועדון בגל הזמנים הוא הזכייה בליגת האלופות ב-1990/91, כאשר בתחילת העונה שלאחר מכן גרפה הקבוצה גם את הגביע הביניבשתי.