מנואל נוייר החלים מפציעה ארוכה וחזר להרכב באיירן מינכן, אבל אלופת גרמניה מבינה שהשוער בן ה-37 לא יוכל לשחק לנצח.
הנושא הזה עלה באסיפה הכללית שערכה באיירן מינכן אתמול (ראשון) - והמנכ"ל יאן כריסטיאן דרזן הבהיר כי מבחינתו היורש של נוייר כבר נמצא בקבוצה. "הצלחנו להחתים את דניאל פרץ, הוא יהיה אחד השוערים הגדולים בעתיד", אמר דרזן.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. זכה למחמאות ממנכ"ל באיירן
(צילום: Lars Baron/Getty Images)
מצד שני, דרזן גם הבהיר כי מבחינתו השוער סוון אולרייך ימשיך גם בעונה הבאה: "אני מקווה שהוא יחתום על חוזה חדש, הוא החליף את נוייר בצורה מצוינת, אני רוצה להודות לו על כך". הקהל הגיב במחיאות כפיים חזקות לאמירות של דרזן על אולרייך, שהמשיך בחיוך: "אני מקווה שהוא ישמע את מחיאות הכפיים, זה יעזור לו להחליט לחתום על זה הארכת חוזה".
באיירן שילמה עבור פרץ שישה מיליון אירו למכבי ת"א, אבל עד כה הוא ערך במדיה הופעה אחת מול נגד פראוזן מונסטר במסגרת הגביע הגרמני. לפני שבועיים דווח באיטליה כי באיירן בוחנת את צירופו של שוער מילאן מייק מניאן, ופרץ עשוי לעבור למילאן במסגרת טרייד.
בדיווח נכתב כי "הבווארים מאמינים בפרץ מאוד, אבל מניאן הרבה יותר אטרקטיבי, כך שניתן יהיה לוותר על הישראלי", והוסיפו כי "פרץ יכול להפוך באופן מיידי ליורש של מניאן. אם באיירן תגדיל את ההצעה ל-80 מיליון אירו, מילאן תצטרך לשקול זאת באופן רציני".