אחרי פציעה ארוכה, קאמבק מרשים ומשחק נהדר - מנור סולומון חגג אתמול (שבת) את שערו הראשון לא רק במדי פולהאם, אלא בכלל בפרמייר-ליג האנגלית.
הקשר הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-72 להופעתו החמישית במדי פולהאם וכעבור 16 דקות בעט פנימה וקבע 0:2 חשוב על נוטינגהאם פורסט, שהקפיץ את קבוצתו למקום השביעי בפרמייר-ליג.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
סולומון והחברים חוגגים
(צילום: רויטרס)
לאחר המשחק התראיין סולומון ל-BBC ואמר: "2022 הייתה השנה הכי קשה בחיי, ללא ספק. החל מהמלחמה באוקראינה ועד הפציעה בתחילת העונה בפולהאם. אני שמח שהשנה אני מתחיל לשחק וליהנות שוב מכדורגל. כשהכדור נכנס פנימה, כל הדברים שחשבתי עליהם עלו בראש".
בכך הפך סולומון לשחקן הישראלי ה-12 שכובש בפרמייר-ליג אחרי רוני רוזנטל, איל ברקוביץ', יוסי בניון, וואליד באדיר, עידן טל, אבי נמני, תמיר כהן, טל בן חיים, איתי שכטר, תומר חמד ובירם כיאל. שחקנה של סכנין היה לישראלי האחרון שכבש בפרמייר-ליג, כשעשה זאת במדי ברייטון מול ניוקאסל באוקטובר 2018.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"אני שמח על השער, חיכיתי לו המון". סולומון כובש מול נוטינגהאם
(צילום: gettyimages)
"אני שמח על השער, חיכיתי לו המון", הוסיף סולומון בריאיון לאתר הרשמי של המועדון. "שיחקנו טוב, הגענו להזדמנויות. כשהכדור פוגש את הרשת - זו ההרגשה הכי טובה שיש. השער האחרון שלי היה ביוני, עם הנבחרת, אחר כך נפצעתי. שמח להבקיע, אבל רוצה לכבוש עוד הרבה שערים".
סולומון הוסיף: "זו הרגשה מדהימה. שער ראשון בפולהאם, ראשון בפרמייר-ליג. דבר שתמיד חלמתי עליו. בקיץ רציתי להגיע כאן כי ידעתי איזו קבוצה הולכת להיבנות פה".
3 צפייה בגלריה
שחקני פולהאם חוגגים עם סולומון
שחקני פולהאם חוגגים עם סולומון
שחקני פולהאם חוגגים עם סולומון
(צילום: רויטרס)
אגב, כבר בסיום המשחק, חגג סולומון את הרגע המרגש בחשבון האינסטגרם שלו: "הרגשה מדהימה להבקיע את הגול הראשון שלי בפריימר-ליג היום, חיכיתי לזה הרבה זמן. תודה לכם על התמיכה לאורך כל הדרך". חברו הקרוב, איילון אלמוג, הגיב: "כוכב המשחק".
מאמנו של סולומון, מרקו סילבה, סיכם: "בשעה הראשונה, חשבתי שאנחנו הקבוצה הטובה יותר על המגרש. עד לאותו רגע, יצרנו כל כך הרבה הזדמנויות. השער המאוחר של מנור היה ממש חשוב עבורנו. אלו שלוש נקודות ענקיות וגם העובדה ששמרנו על שער נקי הוסיפה לזה".