בית המשפט בספרד דחה היום (שלישי) את הערעור שהוגש מצדו של דני אלבס בנוגע להארכת מעצרו, והברזילאי יישאר בכלא בזמן שמשפטו מתנהל. עורך דינו של הכדורגלן בן ה-39 הציע כי אלבס יפקיד את דרכונו ושיוצמד לו בנוסף אזיק אלקטרוני, אך בית המשפט לא קיבל זאת.
"ישנו סיכון גדול שהנאשם יברח לאור העונש החמור שעומד כנגדו", נכתב בנימוק שהציגו בבית המשפט להחלטתם. "הראיות החזקות שיש נגדו, בנוסף לאמצעיו הכלכליים הרבים עלולים להיות גורם שיזרז את ההחלטה לעזוב את ספרד".
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
בית המשפט לא קיבל את בקשתו להשתחרר. דני אלבס
(AFP)
בפני דני אלבס עומדות האשמות חמורות בפרשה שזוכה לסיקור תקשורתי נרחב בספרד, וגם ברחבי העולם. השחקן שכיכב במדי ברזיל במונדיאל האחרון בקטאר בילה בלילה שבין ה-30 ל-31 בדצמבר עם חברים במועדון בברצלונה, כאשר צעירה התלוננה שאלבס הכניס את ידו לתוך תחתוניה. המתלוננת קראה לחבריה שהזעיקו את כוחות האבטחה במועדון, אך עד שהגיעו למקום אלבס כבר עזב את החדר בו התבצע המעשה. בנוסף, גם חברתה של המתלוננת טענה כי לפני אותו מקרה אלבס ליטף אותה במותניה ונגע באיבריה המוצנעים.
אם יורשע, אלבס עשוי להיכלא לתקופה של עד 15 שנה, בהתאם לדין בספרד במקרים של תקיפה מינית. בנוסף, הרשעה בעבירות מסוג זה אמורה לכלול בגזר הדין גם פיצוי כספי לקורבן בשל הנזק הנפשי שגרם התוקף.
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(AP)
אלבס נעצר כאמור לפני כחודש, שבוע לאחר שפורסמו החשדות נגדו ובית המשפט בברצלונה פתח נגדו בהליכים. לאחר המקרה הצעירה התלוננה במשטרת קטאלוניה ועברה בדיקה רפואית בבית החולים. אלבס הכחיש את המיוחס לו, ובראיון טען שוב שלא היה כלום: "אני בכלל לא מכיר את האישה הזאת. איך אני יכול לעשות דבר כזה? היא פגעה במשפחתי".
אלבס נחשב לשחקן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל העולמי, כשזכה ב-42 תארים לאורך הקריירה, בין השאר באיטליה, ספרד וצרפת. במהלך העונה שעברה חזר לברצלונה ורשם 17 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער אחד ובישל ארבעה נוספים. לאחר שנעצר החליטה קבוצתו המקסיקנית פומאס לשחררו.