טירוף לאו מסי בפריז סן ז'רמן נמשך. כל החולצות של הכוכב הארגנטינאי שהועמדו למכירה בחנות המקוונת של המועדון הצרפתי, נחטפו תוך חצי שעה. וזה לא הסוף, תוך 24 שעות - לא פחות מ-832 אלף חולצות של מסי עם המספר 30 נמכרו - שיא חדש.
ומה לגבי הרווחים? 105 מיליון דולר, לפחות על כל החולצות שכבר נמכרו. פ.ס.ז', אגב, תקבל "רק" 10 אחוזים מהנתח, משמע 10.5 מיליון דולר. המשכורת השנתית של מסי בפריז היא 41 מיליון אירו. בקצב הזה, פ.ס.ז' תכסה מהר מאוד את השכר שלו.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
החולצה הכי מבוקשת בעולם
(צילום: EPA)
בצרפת, כצפוי, עדיין מתמוגגים מהחתימה הנוצצת של מסי. "הגלאקטיקוס החדשים", הייתה הכותרת ב"ל'אקיפ", כשהארגנטינאי נראה לצד ניימאר וקיליאן אמבאפה. ב"לה פריזיאן" ציינו: "מסי כבר מרגיש בבית, הוא נכנס מהר לעניינים". בכל מקרה, הוא צפוי להיות ביציע במשחק הקרוב של פ.ס.ז' - בשבת הקרובה (22:00) מול שטרסבורג במחזור השני בצרפת.
מי שינסה להסתדר ללא מסי הוא רונלד קומאן. מאמן ברצלונה התראיין לרשת ESPN והתייחס לעזיבתו של הכוכב הכי גדול של בארסה. "לכל שחקן יש סוף", הסביר ההולנדי. "אנחנו צריכים לסגור את הפרק ולהתמקד כעת בעונה החדשה. לא איבדנו סתם שחקן, אלא את מסי, הכדורגלן הטוב בעולם".
הסכום שפ.ס.ז' הרוויחה רק ביממה הראשונה
"הגלאקטיקוס החדשים": שער ה"ל'אקיפ"
"כולנו מאוכזבים שהוא לא ישחק איתנו העונה, אבל אנחנו לא יכולים לחשוב רק על זה", המשיך קומאן. "נכון, יהיה לנו יותר קשה לכבוש כמובן. לאו כבש בעונה שעברה 30 שערים, אז הרבה שחקנים יצטרכו לתת מעצמם יותר".
מי מהשחקנים בסגל החדש של קומאן יוכל להיכנס לנעליו של "הפרעוש"? "זה לא יהיה שחקן אחד. אנחנו עדיין בתנועה ויש לנו עדיין שחקנים פצועים", הודה קומאן. בכל מקרה, להולנדי בעיה לא פשוטה. על פי דיווחים בספרד, ברצלונה עדיין לא מצליחה לרשום את ממפיס דפאי, סרחיו אגוארו (שפצוע וגם ככה לא יהיה בסגל) ואריק גרסיה.
2 צפייה בגלריה
קומאן, מסי
קומאן, מסי
יצטרך להסתדר ללא מסי. קומאן
(צילום: AP)