"השאלה לא אם פרנק למפארד יפוטר, אלא מתי". הפרשנים בממלכה בטוחים כי מנג'ר צ'לסי יארוז בקרוב מאוד את המזוודות, אחרי שקבוצתו ספגה אתמול הפסד חמישי משמונה משחקים - 2:0 ללסטר ומדורגת בסיום הסיבוב הראשון רק במקום השמיני בפרמייר-ליג עם 29 נקודות.
על פי רוב סוכנויות ההימורים, המועמד המוביל לרשת בקרוב את מקומו של למפארד הוא שחקן העבר של המועדון וכיום מאמן נבחרת אוקראינה, אנדריי שבצ'נקו. למרות זאת, ה"מירור" טוען כי "צלסי מחפשת מאמנים מנוסים, ולא ברור אם למפארד בכלל יעמוד על הקווים במשחק הבא".
1 צפייה בגלריה
פרנק למפארד
פרנק למפארד
בדרך הביתה. למפארד
(צילום: AP)
עוד שמות שעלו כמועמדים בכירים להגיע לסטמפורד ברידג' הם תומאס טוכל, שרק לאחרונה פוטר מפ.ס.ז' ומסימיליאנו אלגרי. לאחרונה נטען בתקשורת הבריטית כי אברם גרנט עשוי להצטרף למועדון, אולם כיועץ.
"אנחנו לא במקום שרצינו להיות", סיפר למפארד אחרי ה-2:0 ללסטר. "אני מודאג. מהיכולת שאיתה פתחנו את העונה ומזו כרגע. גם אחרי הניצחון על פולהאם בשבת, היינו צריכים להיראות טוב יותר".
הממים מספרים את כל הסיפור
"זו קבוצה צעירה, הם לא מרגישים טוב כרגע", המשיך למפארד. "אני לא נגד השחקנים בחדר ההלבשה, אלה פשוט העובדות. מאוכזב משני השערים שספגנו. הם היו טובים יותר, וחבל כי אנחנו קבוצה לא פחות חזקה".