דרך טובה להשוות בין לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו היא פשוט לשמוע מה יש לשחקנים ששיתפו פעולה עם שניהם לומר. האחרון שעשה זאת הוא כמובן ארתור (24) שעזב בקיץ את ברצלונה ועבר ליובנטוס תמורת מיראלם פיאניץ'.
הברזילאי, שפתח בהרכב ב-0:3 הגדול של יובה בקאמפ נואו במסגרת ליגת האלופות, סיפק ראיון בפודקאסט "גרינגולנדה" והשווה בין הפורטוגלי שכבש צמד באותו משחק לפרעוש.
3 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
מצא את ההבדלים. מסי ורונאלדו במפגש האחרון
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
ארתור מול ג'ורדי אלבה
ארתור מול ג'ורדי אלבה
ארתור מול ג'ורדי אלבה
(צילום: AFP)
"לכל אחד מהם יש סוג אחר של מנהיגות", אמר ארתור. "מסי מופנם יותר, אבל כשהוא צריך לכפות את עצמו זה מה שהוא עושה. רונאלדו מוחצן יותר ומגן על כולם בחדר ההלבשה. כשצריך לספוג ביקורת, הוא הראשון ש'חוטף את הסטירה'. מעל לכל, שניהם אלופים. הם זהים בעניין הזה, אף פעם לא מסתפקים במועט ותמיד רוצים עוד. אם הם כובשים צמד, הם ינסו להבקיע את השלישי, הצד המנטלי אצלם הוא החשוב ביותר".
ארתור גם התייחס למוסר העבודה המפורסם של רונאלדו: "הוא מתאמן כמו חיה ולא לוקח הפסקות, תמיד דוחף אותך לטוב ביותר. הוא גם אומר לי מה לאכול ולא משאיר כלום למקרה. הוא דוחף אותך בזכות הנחישות שלו".
3 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
(צילום: AP)
על מאמנו אנדראה פירלו: "לא הרבה אנשים מבינים כדורגל כמוהו, במיוחד בכל מה שקשור בעמדה שבה אני משחק. הוא יודע להיכנס לראש של השחקנים, אנחנו מדברים הרבה והוא מסביר לי איך להזיז את הכדור. אני צריך להשתפר בכדורים ארוכים, אבל אנחנו עובדים על זה. אנחנו עובדים הרבה על הצד הטקטי של המשחק ואני אוהב את זה, כשהייתי בברצלונה פחות עבדנו על זה".
על ההתאקלמות שלו ביובנטוס: "לא היה לי קל לצלול לעולם אחר עם סגנון שונה משאני מכיר, אבל היה לי מזל ומצאתי סביבה מקצוענים מלאה באלופים, מאומנת על-ידי מאמן יוצא מהכלל כמו פירלו. המטרה היא לזכות בליגת האלופות, ככה זה במועדון כמו יובנטוס, ואנחנו עובדים קשה בכל יום כדי להשיג אותה".