"המקרה יצא מכל פרופורציה אפשרית. אני לא הולך להתעסק בהסברים, האשמות ,או בניסיון לצאת מלאך", כך כתב הבוקר (ראשון) ערן זהבי בחשבון האינסטגרם שלו, יומיים לאחר סערת המסיבה בביתו בסביון שהובילה למעצרו. "מאז המקרה הבנתי כמה באמת אוהבים אותנו אפילו יותר ממה שחשבתי. שכנים מקסימים שהגיעו הביאו מתנות, יין ועוגות. הם ביקשו לבוא ולהסביר שהם שמחים שאנחנו פה, ובגלל זה אני אומר תמיד: 'לא מה שכותבים, לא מה שאומרים, כולם רוצים כותרות וכנראה שהשם שלנו מייצר את זה וגם על זה אני אומר תודה גדולה'. אז שוב אני אומר ומאחל לכולם אהבת חינם! אמת יש רק אחת ובסוף היא מנצחת הכל".
כל הבלגן החל ביום שישי בשעות אחר הצהריים. במשטרה התקבלו תלונות על רעש מכיוון ביתו של חלוץ נבחרת ישראל ושלחו ניידות למקום. שוטרים שהגיעו למסיבה טענו כי זהבי הפריע להם במילוי תפקידם - ולכן עצרו אותו והובילו אותו אזוק לתחנת המשטרה. על מעצרו של זהבי פורסם לראשונה ב-ynet.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
"אמת יש רק אחת והיא מנצחת הכל". ערן זהבי
(צילום: מתוך האינסטגרם של ערן זהבי)
מהמשטרה נמסר כי בעקבות כמה תלונות שהגיעו למוקד 100 על השמעת מוזיקה רועשת בשעות מנוחה במסיבה שנערכה בסביון, הגיעו למקום שוטרים: "השוטרים פעלו להפסקתו של הרעש, ואולם בעל המקום הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים. בשלב זה הודיעו לבעל המקום כי הוא מעוכב, ולנוכח התנגדותו הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנה".

בסין טוענים: "ערן זהבי שוחרר רשמית מגוואנגז'ו"

האם זהבי עזב את גוואנגז'ו R&F באופן סופי? כך טוענים היום בסין. דיווחים במדינה מספרים כי החלוץ הישראלי שוחרר רשמית מהקבוצה ושמו הוסר מרשימות ההתאחדות המקומית.
במקביל, הודיעה גוואנגז'ו על החתמתו של סונג וונג'י, שיירשם בסגל על חשבונו של זהבי. העונה רשם החלוץ שבע הופעות במדי R&F, הוא כבש ארבעה שערים ובישל אחד נוסף, אך גוואנגז'ו נראית רע מאוד ואחרי עשרה מחזורים מדורגת במקום השביעי מבין שמונה קבוצות בבית 1 עם 10 נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מספרים היסטוריים. ערן זהבי במדי גוואנגז'ו
(צילום: gettyimages)
המספרים של זהבי בגוואנגז'ו הם היסטוריים, לא פחות. ב-117 הופעות שלו בכל המסגרות חלוץ הנבחרת הפציץ לא פחות מ-103 שערים (ובישל 31 נוספים).
הוא זכה פעמיים בתואר מלך השערים של הליגה, כשבעונה שעברה כבש 29 שערים, שהם שיא כל הזמנים לכובש בעונה בודדת בסין.
אם להאמין לדיווחים, זהבי הפך באופן סופי לשחקן חופשי, והוא יכול לחתום בכל קבוצה שירצה בחינם. בשבועות האחרונים בטורקיה טענו שהחלוץ בן ה-33 סגור בפנרבחצ'ה, אך עד עכשיו לא הייתה שום התקדמות, כך לפחות טען סוכנו רונן קצב: "מאוד מחמיא ומחמם את הלב לראות את התמיכה של הקהל הטורקי. ערן לא סגר או חתם בשום מקום חדש".
פורסם לראשונה: 08:21, 13.09.20