סאגת המעצר של ערן זהבי, שפורסמה לראשונה ב-ynet, ממשיכה לספק כותרות. הפעם הגיעה תורה של אשתו שי שהעלתה פוסט ארוך וביקורתי לחשבון האינסטגרם שלה. "בואו נשים את הדברים על השולחן, מסיבה ענקית לא הייתה פה, הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות לא הייתה פה, זמר ממש לא היה פה. מה שהיה פה זה משפחה, ילדים וחברים, אנשים שניסו בסך הכל ליהנות מהרגע, ליהנות אחד מהשני", פתחה זהבי את הפוסט שלה.
בהמשך הסבירה מדוע לדעתה השכנים החליטו להתנכל לה ולמשפחתה ולהזמין להם שוטרים הביתה: "המציאות היא שאני גרה בבית בסביון כבר חודשיים, עוד לפני שערן חזר לארץ. בבית הזה גרו לפנינו שני גברים שעשו מסיבות בתשלום ולשכנים כנראה יש טראומה ובצדק".
2 צפייה בגלריה
הפוסט של שי זהבי
הפוסט של שי זהבי
הפוסט של שי זהבי
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של שי זהבי)
2 צפייה בגלריה
ערן ושי זהבי אתמול ביציאה מתחנת המשטרה
ערן ושי זהבי אתמול ביציאה מתחנת המשטרה
ערן ושי זהבי אתמול ביציאה מתחנת המשטרה
(צילום: דנה קופל)
"אנחנו אנשים שאוהבים מוזיקה בבית אם זה בבוקר או בכל שעה אחרת זוהי דרך חיינו - לשמוח ולאהוב, וכן המוזיקה היא בגבול הטעם הטוב!! ובעוצמה סבירה לחלוטין! אולי השכנה פשוט לא אוהבת מזרחית? אין ספק שצריך להתחשב בשכנים אבל יש גבול - חיה ותן לחיות!".
על התנהלות המשטרה, ובעיקר השוטר שהגיע, כתבה זהבי: "אתמול עלו מים עד נפש. אחרי חודשיים של קריאות חוזרות של המשטרה אלינו הגיע שוטר חדש שלא מכיר את ההיסטוריה שלנו עם השכנים והוא בא במטרה לעצור את ערן, בעצם סליחה הוא בא במטרה לעצור את ערן זהבי. דפק בדלת וביקש רק אותו!!! וערן יצא. את השתלשלות העניינים אתם כבר יודעים - בושה לנו ובושה למשטרה. אירוע לא נעים ולא מכבד את אף אחד מהצדדים".

זהבי גם התייחסה למעורבות של ראש המועצה: "השכנים התקשרו אליו הוא מיד חייג למשטרה שיבואו לעצור את ערן זהבי, אגב הוא גם ליווה אותם באוטו הפרטי שלו אלינו הביתה בשביל לראות את ההצגה הכי טובה בעיר ולתת לעצמו טפיחה על השכם, הוא גם זרק כמה משפטים כמו יאללה שייקחו אותו מפה וזהו. הבן אדם מעולם לא פגש אותנו, לא מכיר אותנו אבל כבר רוצה שנלך מפה. הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות. לא מאחלת לאף אדם נורמטיבי, מפורסם או לא מפורסם, שיהיה במצב שהשוטר תופס אותו בבית שלו בחוזקה ומעיף אותו ממקום למקום שהבת שלו תלוי לו על הרגל ובוכה בכי היסטרי. רגעים קשים".
בהמשך היום העלה ערן זהבי סרטון שלו מהבית בסביון בו הוא נראה חוזר לשגרה ולאימונים, וצירף סמיילי של שקט, שיכול להתפרש כעקיצה לשכניו בסביון.