מנור סולומון לא עוצר. קשר נבחרת ישראל הפך הערב (שישי) לכדורגלן הישראלי הראשון שכובש שלושה מחזורים רצופים בפרמייר-ליג, כשחגג שער נוסף במדי פולהאם, שסיימה ב-1:1 ביתי מול וולבס, במשחק שפתח את המחזור ה-25.
סולומון (שהרשית גם מול נוטינגהאם פורסט וברייטון) פתח על הספסל ועלה לכר הדשא בדקה ה-46 במקומו של בובי דקורדובה-רייד. כעבור 18 דקות חתך מצד שמאל וירה כדור מסובב לפינה הרחוקה שנעצר ברשת.
4 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
בכושר שיא. סולומון חוגג
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
סולומון והחברים מאושרים אחרי שער השוויון
(צילום: AP)
בכך, הפך סולומון, כאמור, לשחקן הישראלי הראשון שכובש שלושה מחזורים ברצף בפרמייר-ליג והשני שרושם זאת בליגה האנגלית הבכירה, אחרי רוני רוזנטל - שעשה את זה ב-1992 (במדי ליברפול) עוד לפני שהיא נקראה פרמייר-ליג.
במחצית הראשונה הציגה פולהאם משחק רע ונקלעה לפיגור מוצדק בדקה ה-23. ראול חימנס הוריד עם הראש לפבלו סראביה, שהמשיך פנימה וחגג שער ראשון העונה. במחצית השנייה, עם כניסת סולומון, פולהאם השתלטה על המשחק, השוותה והייתה אפילו קרובה לרשום מהפך בתוך תוספת הזמן, אבל חוסה סה הציל נגיחה של קרלוס ויניסיוס.
4 צפייה בגלריה
סולומון כובש
סולומון כובש
סולומון יורה את הכדור האדיר פנימה במחצית השנייה
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
סולומון
סולומון
וזוכה להמון אהבה מהחברים בפולהאם
(צילום: AP)
בגרמניה, שבוע אחרי הניצחון הגדול על באיירן מינכן, בורוסיה מנשנגלדבאך ספגה 4:0 מהדהד במיינץ. ג'י סונג לי כבש (25) ובישל ללודביק אז'ורקה (72). מרכוס אינגבארטסן (49) ונת'ן אנגומו מינפולה (93) הוסיפו ועזרו למארחת לדלג למקום השביעי בבונדסליגה, כשבמאזנה 32 נקודות, שלוש יותר מגלדבאך.
בספרד, דרמת ענק הסתיימה ב-2:3 של בטיס בחוץ על אלצ'ה. המארחת עוד הוליכה 0:2 משערים מהירים של פידל צ'אבס (7) ולוקאס בויה (9), אבל אז התעוררה בטיס. בורחה איגלסיאס (65) וחואן מירנדה (68) השוו ו-וויליאן ז'וזה הפך בפנדל דרמטי, חמש דקות בתוך תוספת הזמן.
פורסם לראשונה: 23:50, 24.02.23