האם כריסטיאנו רונאלדו בדרך לתחנה נוספת בקריירה? באיטליה מדווחים כי זה הכיוון. סוכנו של כריסטיאנו, ז'ורז'ה מנדש, נחת אתמול (רביעי) בשעת לילה מאוחרת בטורינו, במטרה לקדם את המו"מ עם יובנטוס על עזיבתו של הפנומן הפורטוגלי. על פי מספר פרסומים, מנדש נחת במטוס פרטי והמשיך משם ישירות לביתו של רונאלדו, שכבר ידוע לכולם כי ברצונו לעזוב את טורינו.
העיתונאי הבכיר, פבריציו רומאנו, פרסם כי מנצ'סטר סיטי היא זו שמקווה לקלוט את הכוכב בן ה-36. ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה" המשיך את הקו של רומנו וטען כי השיחות בין יובנטוס לסיטי עלו מדרגה באמצע הלילה ועשויות להימשך בימים הקרובים בצורה אינטנסיבית. לטענת די מארציו, סיטי הציעה לרונאלדו חוזה לשנתיים עם שכר שנתי של 14-15 מיליון אירו - מחצית מהסכום שהוא אמור להרוויח ביובנטוס (31 מיליון).
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
בדרך לתחנה נוספת? רונאלדו
(צילום: רויטרס)
רונאלדו ומנדש לא סתם ממשיכים בניסיון להגיע דווקא לסיטי, למרות שפפ גווארדיולה לא דיבר על כך בחודשים האחרונים. אלופת אנגליה הבינה כי הארי קיין, היעד מספר 1 שלה הקיץ, יישאר בטוטנהאם וזקוקה לחיזוק נוסף. דיווחים באנגליה, לעומת זאת, גורסים כי יובנטוס דורשת סכום של 30 מיליון אירו, וסיטי מתעקשת שאין בכוונתה לשלם דמי העברה.
ואם זה לא מספיק, לטענת רומאנו, גבריאל ז'סוס, אותו רוצה יובנטוס לכלול בעסקה, לא מתכוון לעזוב את סיטי וגווארדיולה רוצה שיישאר חלק מהסגל. ב"סאן" מפרסמים כי הצדדים החליטו להאיץ את השיחות בימים הקרובים כשהם נחושים להגיע להסכמות ולהשלים את המהלך.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה וכריסטיאנו רונאלדו בעימות
פפ גווארדיולה וכריסטיאנו רונאלדו בעימות
יתאחדו יחס בסיטי? רונאלדו ופפ
(צילום: AP)
למי ששכח, ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי פרסמו כבר בתחילת השבוע כי רונאלדו הציע את עצמו למנצ'סטר סיטי. לפורטוגלי יש עוד שנה נוספת בחוזה שלו ביובה, אך במשחק הפתיחה של העונה בסרייה א' - הוא פתח על הספסל ב-2:2 מול אודינזה.
אגב, כבר מספר חודשים ישנן שמועות על כך שרונאלדו יעזוב בקרוב את יובנטוס. כבר בסיום העונה ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי רונאלדו ויובנטוס "הם כמו זוג פרוד שעדיין חי ביחד".