חשבנו ששמענו כבר הכל על המעבר של לאו מסי מברצלונה לפ.ס.ז' וכל מסיבות העיתונאים שנלוו לכך. טוב, אז חשבנו.
מספר אתרים בארה"ב מדווחים כי אלמוני, שמצא את הממחטה איתה מסי מחה את הדמעות שלו במהלך מסיבת העיתונאים בה נפרד מברצלונה, מעמיד אותה למכירה בסכום מטורף: מיליון דולר.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
מסי והמטפחת ששווה המון-המון כסף
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
מסי ממרר בבכי במהלך אותה מסיבת עיתונאים בה נפרד מבארסה
(צילום: AP)
כזכור, מסי הנרגש קיבל מאשתו אנטונלה ממחטה כדי לנגב את הדמעות, ממש בתחילת מסיבת העיתונאים שנערכה לפני 10 ימים בקאמפ נואו - ואותו איש שעלה כעת לכותרות הודיע כי לא רק מצא את הפריט, אלא גם הסביר מדוע הוא שווה הרבה כסף. "יש שם את הגנים של מסי, בעתיד יהיה אפשר לשכפל אותו", טען. הסיפור, כפי שהבנתם, נהיה הזוי מרגע לרגע.

סוף לסאגה? "אמבאפה סיפר לחבריו שהוא נשאר בפ.ס.ז'"

האם סאגת קיליאן אמבאפה מתקרבת לסיומה? בספרד דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) כי החלוץ הצרפתי יישאר בפ.ס.ז'.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
סוף לסאגה? אמבאפה
(צילום: AP)
ב"קדנה סר" פרסמו כי מקורות בפ.ס.ז' אישרו להם שהמנהל המקצועי של המועדון, לאונרדו, שוחח עם השחקנים והסביר להם כי אמבאפה לא יימכר הקיץ וישחק בקבוצה. בנוסף, דווח כי גם השחקן אמר לחבריו הקרובים שהוא מתכנן להישאר "לפחות עד סיום החוזה בקיץ הבא".
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
סיפר לחבריו שהוא יישאר. אמבאפה
(צילום: רויטרס)
אמבאפה אף נראה מחויך למדי במהלך משחקונים פנימיים של הקבוצה, בהם שיתף פעולה לראשונה עם מסי. השניים לא ישחקו יחד ביום שישי (22:00) מול ברסט במחזור השלישי בצרפת.
על פי מספר דיווחים בצרפת, במועדון רוצים עדיין לתת מנוחה לארגנטינאי. בכל מקרה, גם ניימאר, מרקו וראטי, ג'אנלואיג'י דונארומה, מרקיניוס ואנחל די מריה עדיין בספק.
שיתוף הפעולה בין מסי לאמבאפה באימון
אסור לשכוח שחלוץ פ.ס.ז' ספג שריקות בוז במהלך ה-2:4 מול שטרסבורג בסוף השבוע האחרון, למרות שכבש ובישל. ב"מארקה" היו די מרוצים מכך ביום ראשון: "השער הראשון של ריאל נכבש בכלל בפריז ע"י האוהדים ששרקו בוז".
בכל מקרה, נראה כי אמבאפה מעוניין לשחק בריאל, כנראה רק בקיץ הבא. הבלאנקוס, כזכור, הגישו הצעה אחרונה של 120 מיליון אירו עבור אמבאפה, שכנראה יגיע לברנבאו, אם וכאשר, בהעברה חופשית בקיץ 2022.