אף אחד לא ראה את זה מגיע. כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הכי ביוני בהיסטוריה של הכדורגל, הצליח לרגש מיליוני אוהדים ברחבי העולם, עם מחווה שנראתה אמש בעיצומו של אירוע די הזוי, במשחק של נבחרת פורטוגל נגד בוסניה, במסגרת מוקדמות יורו 2024.
בהופעתו ה-199 במדי נבחרת פורטוגל, רונאלדו אומנם לא נטל חלק בחגיגת השערים אתמול (0:3 בסיום) אבל הצליח בכל זאת לגנוב את ההצגה. אוהד שבידו דגל פורטוגל, ושבכל יום אחר היה חוטף גליץ' מאחד המאבטחים או השחקנים, הצליח לפלוש למגרש שבאצטדיון דה לוז, להגיע עד הכוכב בן ה-38 ולהניף אותו באוויר, כאילו היה בלרינה. זאת לפני שירד על ברכיו ועשה לו הרבה כבוד, כיאה למעריץ מושבע והצטרף אליו לחגיגות השער.
2 צפייה בגלריה
רונאדלו אוהד פלש למגרש
רונאדלו אוהד פלש למגרש
C7 לא ראה את זה מגיע. רגע ההנפה
(צילום: AP Photo/Armando Franca)
2 צפייה בגלריה
רונאדלו אוהד פלש למגרש
רונאדלו אוהד פלש למגרש
רונאלדו והאוהד הפולש
(צילום: AP Photo/Armando Franca)
למרות מחדל האבטחה, רונאלדו דווקא נראה מאוד מחויך כשרגליו חזרו לקרקע, ובמקום לנזוף בפולש, ביצע איתו על המגרש את חגיגת השערים האייקונית שכה מזוהה איתו.
אגב, בסיום המשחק עשתה נבחרת פורטוגל צעד משמעותי אל עבר אליפות אירופה שתתקיים בגרמניה כשבזכות מופע של ברונו פרננדש עם צמד ובישול לברנרדו סילבה, שמרה על מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים, והיא ניצבת בראש בית 10. רונאלדו השלים 90 דקות במהלכן נפסל שער שכבש בטענת נבדל.